Grupul francez de lux Kering intenţionează să îşi reducă datoria şi să revigoreze mărcile sale principale, în special Gucci, după vânzarea diviziei de produse cosmetice către L’Oréal pentru 4 miliarde de euro, a declarat marţi directorul general Luca de Meo, la summitul MF Fashion din Milano, transmite Reuters.
”Reducerea datoriei este o prioritate pentru conducere, la fel ca revitalizarea brandurilor, în special Gucci”, a spus de Meo, care a preluat conducerea grupului în septembrie. El a subliniat că obiectivul este de a consolida segmentul de modă, dar şi de a face grupul ”mai puţin dependent de ciclurile modei”.
CEO-ul a precizat că această strategie va fi susţinută prin investiţii în domenii cu volatilitate redusă, cum ar fi segmentul wellness, unde Kering explorează noi oportunităţi de afaceri împreună cu L’Oréal.
”Este un sector care creşte de două ori mai rapid decât piaţa globală a luxului şi se aliniază foarte bine cu profilul clienţilor noştri”, a explicat de Meo, adăugând că wellness-ul este doar primul pas dintr-o serie de noi direcţii strategice pentru grup.