La Guvern s-a finalizat proiectul care va transforma turismul din România, pe modelul țărilor din Occident

VEZI CELE 12 RUTE CULTURALE ALE ROMÂNIEI

Platforma România Atractivă, un proiect pentru promovarea turistică a României, este admi­nistrată de două companii private, anume Terra Building şi Eventya, sub supravegherea reprezentanţilor Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene.

Proiectul este singurul proiect de promovare turistică a ţării din PNRR, iar ministerul este autori­tatea care a contractat şi a asigurat implementarea proiectului. Proiectul este printre puţinele finalizate prin PNRR, iar bugetul proiectului a fost de 8,6 mil. euro şi a acoperit trei com­ponente, anume crearea platformei digitale, digitalizarea şi marcarea celor 275 de obiective turistice in­cluse în program, precum şi deru­larea unor campanii de promovare pe plan intern şi internaţional.

„Contractul de servicii a fost atribuit Asocierii Terra Building – Eventya, în cadrul căruia Terra Building se ocupă de infrastructura necesară, iar Eventya gestionează dez­voltarea aplicaţiilor mobile şi a conţinutului multimedia de promo­vare turistică“, spun reprezentanţii MIPE.

Regele Charles al III-lea dezvăluie că i-a fost teamă, la încoronare, să nu se ”clatine” coroana St Edward de aur, de două kilograme, după ce i-a fost pusă pe cap

Cutremur în El Salvador: autorităţile de protecţie civilă au activat protocoalele de urgenţă