Următoarele piețe vizate sunt Irlanda, Bulgaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria și Croația. Astfel, compania ajunge să acopere o mare parte din Uniunea Europeană, mizând pe o rețea extinsă de vânzări și service, formată deja din 600 de centre și cu un obiectiv de 700 în viitorul apropiat. Reprezentanții sunt selectați în mare parte dintre dealerii actuali ai mărcilor Stellantis.
În noile piețe, Leapmotor colaborează cu dealeri puternici: Gowan Group în Irlanda, Emil Frey în Cehia, Slovacia, Ungaria și Croația, și SFA Automotive LTD în Bulgaria. Modelele disponibile vor fi, ca și până acum, T03 și C10.
În Europa, Leapmotor a vândut aproximativ 5.000 de mașini electrice în primele patru luni ale anului – sub nivelul competitorilor MG sau BYD, dar peste alte mărci chineze precum Lynk & Co.
În România, importatorul este Autoitalia, iar înmatriculările Leapmotor s-au ridicat la 138 de unități în primele cinci luni, vânzările fiind afectate de întârzierea programului Rabla și de prețurile mai mari față de cele din Vestul Europei.