Magazinele Froo sunt concepute ca magazine de proximitate moderne, ideale pentru cumpărături rapide.
Planul de expansiune este susținut de o investiție de aproape 11 milioane de euro în România. De asemenea, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) a subscris 140 de milioane de zloți (aproximativ 32,9 milioane euro) într-o emisiune de obligațiuni legate de sustenabilitate a grupului Żabka, destinate finanțării costurilor operaționale și cheltuielilor de capital, scrie profit.ro.
BERD sprijină Grupul Żabka ca acționar și furnizor de finanțare din 2017, având un istoric de investiții de aproape 16 miliarde de euro în Polonia.
Ambiția Żabka în România este de a-și dubla vânzările către clienți până în 2028.
Magazinele Froo din România au fost create după modelul celor din Polonia, iar grupul mai deține și magazine autonome Nano, fiind activ și în domeniile q-commerce, e-commerce și catering dietetic, potrivit romaniatv.net
În 2023, grupul Żabka a avut peste trei milioane de clienți pe zi și venituri totale de aproximativ 4,6 miliarde de euro.