Magazinul online evomag investeşte 500.000 de euro într-un nou depozit în Bucureşti, care dublează capacitatea zilnică de procesare şi scade timpii de livrare. Compania mizează pe o creştere de până la 15% în campania de Black Friday 2025, care se desfăşoară în perioada 24 octombrie – 9 noiembrie, în 3 etape distincte, cu reduceri de până la 70%.
”Noul depozit, localizat în Bucureşti, are o suprafaţă de 4.000 de metri pătraţi şi asigură o creştere de 50% a capacităţii de stocare. Spaţiul a fost conceput pentru a susţine o productivitate mai mare în toate etapele de lucru – recepţie, depozitare, picking şi livrare – şi pentru a permite o extindere graduală, odată cu creşterea volumelor”, anunţă compania.
Cei 500.000 de euro investiţi de evomag au fost direcţionaţi către amenajarea spaţiului, achiziţia de echipamente moderne pentru manipularea mărfii – reach truck-uri, electrostivuitoare şi sisteme de depozitare – precum şi către o platformă care oferă o vizibilitate completă asupra stocurilor şi optimizează întregul flux operaţional. Sistemul automatizează procesele-cheie şi reduce timpii de prelucrare a comenzilor, asigurând o acurateţe mai mare în livrare.
”evomag deschide campania de Black Friday 2025 cu stocuri duble, timpi de livrare reduşi şi o capacitate operaţională extinsă, susţinută de o investiţie de 500.000 de euro într-un nou depozit. Infrastructura modernizată le permite clienţilor să primească produsele mai repede, chiar şi în perioadele de vârf de vânzări, şi oferă companiei o bază solidă de creştere pentru următorii ani. evomag desfăşoară campania de Black Friday 2025 în perioada 24 octombrie – 9 noiembrie, în 3 etape distincte (24 – 30 octombrie, 31 octombrie – 6 noiembrie şi 7 – 9 noiembrie) şi oferă reduceri de până la 70% la zeci de mii de produse din toate categoriile: televizoare, electrocasnice mari şi mici, telefoane, laptopuri, gadgeturi smat, produse de gaming, trotinete electrice etc.”, precizează compania.
Compania estimează o creştere de până la 15% a vânzărilor în ediţia Black Friday 2025, pe fondul unei disponibilităţi crescute a produselor aflate în stoc propriu. Datorită noilor fluxuri operaţionale, compania estimează că peste 90% dintre comenzi vor fi livrate în cel mult şapte zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri.
„Black Friday rămâne cel mai important eveniment de shopping al anului, însă modul în care clienţii se raportează la el s-a schimbat. Clienţii sunt mult mai raţionali – compară preţurile, verifică istoricul reducerilor şi sunt mai atenţi la întreaga experienţă de cumpărare, nu numai la discount. Clienţii aşteaptă reduceri reale, livrări rapide şi o experienţă simplă, fără surprize. Iar pentru a răspunde acestor aşteptări, am tratat ediţia din acest an ca pe un proiect amplu de dezvoltare. Am investit în echipamente performante, într-un sistem modern de management al stocurilor şi într-un spaţiu care ne oferă o perspectivă de creştere pe termen lung. Noul depozit şi capacitatea operaţională extinsă ne ajută să controlăm mult mai eficient întregul proces, de la recepţia produselor, până la livrarea acestora către clienţi”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evomag.
Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la electrocasnice, televizoare, telefoane mobile şi laptopuri.
Compania are peste 11.500 de lockere disponibile la nivel naţional, în parteneriat cu Sameday, Fan Courier şi Cargus.


