Meta testează introducerea reclamelor pe platforma Threads, care a depăşit 300 de milioane de utilizatori activi lunar

Meta Platforms va începe să testeze afişarea reclamelor pe platforma sa de socializare Threads, colaborând cu câteva branduri din SUA şi Japonia, a anunţat compania vineri, în timp ce aplicaţia a ajuns la peste 300 de milioane de utilizatori activi lunar, transmite Reuters.

În cadrul testării, care a început vineri, reclamele sub formă de imagini vor apărea în feed-ul principal al Threads, între postările utilizatorilor, pentru un procent mic de utilizatori, a precizat Meta într-o postare pe blog.

Gigantul social media a declarat că va monitoriza cu atenţie testul înainte de a extinde reclamele la scară largă, adăugând că firmele vor putea să-şi extindă campaniile publicitare existente pe Threads.

De asemenea, Meta va testa un filtru pentru inventarul de reclame, care, cu ajutorul inteligenţei artificiale, le va permite advertiserilor să controleze nivelul de sensibilitate al conţinutului organic lângă care apar reclamele lor.

”Lansarea reclamelor pe Threads la doar câteva săptămâni după schimbările în moderarea conţinutului la Meta va ridica semne de întrebare în rândul advertiserilor. Totuşi, volatilitatea de pe TikTok determină brandurile să caute alternative, iar Meta nu va rata ocazia de a integra Threads în mix,” a declarat Jasmine Enberg, analist principal la Emarketer.

Luna aceasta, Meta a renunţat la programul său de verificare a informaţiilor în SUA pentru Facebook, Instagram şi Threads, trei dintre cele mai mari platforme sociale din lume, cu peste 3 miliarde de utilizatori global.

Threads a fost lansată în iulie 2023 ca un competitor direct pentru X (fosta Twitter), într-o încercare de a atrage utilizatori de pe această platformă în timpul preluării sale haotice de către miliardarul Elon Musk.

Deşi Meta nu se aşteaptă ca Threads să devină ”un generator semnificativ de venituri în 2025”, conform CFO-ului Susan Li, într-o teleconferinţă din octombrie, compania intenţionează să investească până la 65 de miliarde de dolari anul acesta pentru extinderea infrastructurii sale AI.

CEO-ul Mark Zuckerberg a subliniat că aceste investiţii vizează consolidarea poziţiei Meta împotriva rivalilor OpenAI şi Google în cursa pentru dominarea tehnologiei.

 

AC Milan, victorie la limită, 3-2 cu Parma, în Serie A

UPDATE Accident grav pe DN 1, în judeţul Alba/ O persoană e în stop cardio-respirator/Drumul, blocat pe ambele sensuri/ Manevrele de resuscitare