Ministrul Educaţiei: Copiii cu cerinţe educaţionale speciale, ADHD, tulburări de spectru autist, da, sunt cazuri importante/ Nu avem suficienţi profesori, nu avem suficiente resurse ca să asigurăm integrarea copiilor cu CES în învăţământul clasic

Ministrul Educaţiei, Daniel David, admite că sistemul de învăţământ, aşa cum funcţionează el acum, nu are suficienţi profesori şi nici suficiente resurse pentru a asigura integrarea copiilor cu cerinţe educaţionale speciale (CES). Ministrul subliniază că elevii cu CES, ADHD sau tulburări de spectru autist sunt ”cazuri importante” cărora le va acorda atenţie în mod deosebit.

”Copiii cu cerinţe educaţionale speciale, ADHD, tulburări de spectru autist, da, sunt cazuri importante, voi avea un capitol legat de CES. După mine, în acest moment, problemele sunt două majore, dar încă mai curăm şi alte cauze. Unu: de multe ori testarea şi includerea lor în diversele niveluri pe care le avem stabilite în lege, această includere nu se face, de multe ori, într-un mod foarte riguros, şi doi: avem forme bune, dar nu avem resurse, nu avem suficienţi profesori, nu avem suficiente resurse ca să asigurăm integrarea copiilor cu CES, spre exemplu, în învăţământul clasic, în învăţământul pe care îl avem în mod obişnuit”, a afirmat, joi seară, pe Facebook, ministrul Daniel David.

 
Ministrul a spus că, în ceea ce îi priveşte aceşti copii, este ”mult de lucru şi sub aspect de procedură, şi sub aspect de finanţare, şi sub aspectul aducerii resurselor umane necesare”.

Ministrul Educaţiei: În anul şcolar următor Săptămâna Altfel să aibă obligatoriu două teme, o temă să fie legată de consumul de droguri şi alte substanţe interzise, iar cealaltă să fie legată de partea de violenţă

Breaking – VIDEO Incendiu uriaș: Au luat foc și două butelii mari de GPL – Zona a fost evacuată / Pompierii intervin la fața locului