Ministrul Educației taie chirurgical în sistem: ‘Ne-am bătut joc de inteligența elevilor și creativitatea lor. I-am dus în zona de analfabetism funcțional!’

#image_title

David susţine că sunt tineri care au fost „duşi” în zona analfabetismului funcţional, sistemul bătându-şi joc de inteligenţa şi creativitatea lor.

Daniel David a fost întrebat, la Digi 24, care este cel mai mare eşec al şcolii româneşti, relatează News.ro.

”Faptul că de ani de zile trimitem în societate un număr prea mare de copii pe care i-am dus în zona analfabetismului funcţional, ne-am bătut joc de inteligenţa şi creativitatea lor. Eu ştiu, ca psiholog, că inteligenţa şi creativitatea lor sunt similare cu orice avem în ţări vestice şi ducându-i, cel puţin din 2015, când eu am măsurat anual analfabetismul funcţional, am dus generaţii întregi, pervertind, până la urmă, după cum vedeţi, inclusiv ceea ce înţelegem prin societate, adulţi care ar trebui să protejeze normalitatea şi democraţia”, a răspuns Daniel David.

Problema pseudoștiinței

De altfel, ministrul Educaţiei a vorbit, în repetate rânduri, despre nevoia de combatere a analfabetismului funcţional, el reclamând faptul că numeroşi români cred în pseudoştiinţă. Ministrul a avansat chiar ideea ca în evaluările anuale sau periodice privind activitatea cadrelor didactice să fie introduse elemente pe baza căror promovarea pseudo-ştiinţei să fie considerată abatere de la normele etice.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Petrișor Peiu (AUR): ‘România a fost vândută pe datorie. Toți au știut, toți au tăcut, toți trebuie să răspundă’

VIDEO Piedone a descins la Costinești: ‘Ce am găsit nu are nicio legătură cu turismul civilizat’