Noul abonament, numit Perplexity Max, promite acces la funcţionalitatea Labs, care poate fi folosită pentru a genera rapoarte şi tabele.
Acelaşi abonament va permite acces timpuriu la funcţiile aflate în dezvoltare, inclusiv la browser-ul bazat pe AI Coment la care compania lucrează în prezent.
Ca alte ofere similare de pe piaţă, abonaţii Max vor avea acces prioritar la cele mai avansate modele de inteligenţă artificială, precum Claude Opus 4 sau o3-pro.
Perplexity nu este prima companie de AI care lansează un abonament de 200 de dolari, ci calcă pe urmele OpenAI, Google, Anthropic şi ale altora.
Oferta Perplexity include acum trei abonamente. Noul abonament Max se alătură abonamentelor Pro de 20 de dolari şi Enterprise Pro de 40 de dolari pe lună.
Perplexity a avut venituri de 34 de milioane de dolari în 2024, în primul rând datorită abonamentului Pro. În acelaşi an însă, compania a cheltuit 65 de milioane de dolari.