“Constructorul austriac (Porr) execută acum lucrări în interiorul celor două galerii ale tunelului Momaia, dar şi la terasamente, la suprastructurile podurilor, pasajelor şi viaductelor de pe traseu şi la amenajarea nodului rutier care va permite accesul în DJ678A. Staţia de mixturi asfaltice este instalată şi funcţională. Constructorul este mobilizat în şantier cu peste 620 de persoane şi mai mult de 200 de utilaje”, a transmis Pistol, pe pagina sa de Facebook.
Cea mai dificilă structură din acest şantier este tunelul Momaia, primul tunel forat construit pe o autostradă din România.
Secţiunea 4 (Tigveni – Curtea de Argeş) a autostrăzii Sibiu – Piteşti (A1) are 9,86 km, durata contractului este de 60 de luni (16 luni proiectare, 44 de luni execuţie), iar termenul contractual pentru deschidere este anul 2027.
Secţiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeş este finanţată prin Programul Transport (PT) 2021-2027. Valoarea contractului se ridică la 1,678 miliarde de lei (fără TVA).