Platforma România Atractivă, un proiect pentru promovarea turistică a României, este administrată de două companii private, anume Terra Building şi Eventya, sub supravegherea reprezentanţilor Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene.
Proiectul este singurul proiect de promovare turistică a ţării din PNRR, iar ministerul este autoritatea care a contractat şi a asigurat implementarea proiectului. Proiectul este printre puţinele finalizate prin PNRR, iar bugetul proiectului a fost de 8,6 mil. euro şi a acoperit trei componente, anume crearea platformei digitale, digitalizarea şi marcarea celor 275 de obiective turistice incluse în program, precum şi derularea unor campanii de promovare pe plan intern şi internaţional.
„Contractul de servicii a fost atribuit Asocierii Terra Building – Eventya, în cadrul căruia Terra Building se ocupă de infrastructura necesară, iar Eventya gestionează dezvoltarea aplicaţiilor mobile şi a conţinutului multimedia de promovare turistică“, spun reprezentanţii MIPE.