Poşta Română lansează noua identitate vizuală, realizată după un studiu amplu / Noua strategie de repoziţionare a Poştei Române, construită pe trei piloni majori: ghişeu universal, curierat – logistică şi servicii financiar-bancare

#image_title

Poşta Română a lansat, joi, de Ziua Mondială a Poştei noua identitate vizuală, realizată după un studiu amplu privind percepţia publică. Procesul de rebranding a fost realizat în parteneriat cu INOVEO Concept şi vine cu o nouă strategie de repoziţionare a Poştei Române, construită pe trei piloni majori: ghişeu universal, curierat – logistică şi servicii financiar-bancare.

 

”Poşta Română marchează încă un moment istoric în evoluţia sa din ultimii ani: lansarea noii identităţi vizuale, simbol al unei strategii de repoziţionare a Companiei Naţionale ”Poşta Română” alături de marile administraţii poştale naţionale din alte ţări care s-au reinventat pentru a rămâne relevante într-o lume digitalizată în schimbare”, anunţă, joi, compania, într-un comunicat de presă.

Evenimentul a avut loc de Ziua Mondială a Poştei.

”Noua identitate vizuală este mai mult decât o schimbare de imagine– este o declaraţie de intenţie. Ea anunţă o viziune pe termen lung, care repoziţionează Poşta Română drept o companie modernă, competitivă şi relevantă pentru următoarele decenii”, a mai transmis compania.

Noua strategie de repoziţionare a Poştei Române este construită pe trei piloni majori:

1.           Ghişeu Universal – infrastructura esenţială de relaţie între cetăţeni, companii şi instituţiile statului;

2.           Curierat şi logistică – dezvoltarea unei reţele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piaţa e-commerce şi last-mile;

3.           Servicii financiar-bancare – soluţii digitale rapide, sigure şi accesibile pentru toţi clienţii.

”O ţară stabilă are nevoie de o poştă stabilă. Ne aflăm într-un moment de tranziţie de la tradiţie la digitalizare. Credem în rolul nostru strategic şi ne asumăm că trebuie să ne schimbăm pentru a rămâne relevanţi şi puternici încă cel puţin 163 de ani. Poşta Română face puntea între stat, cetăţeni şi companii, între generaţii, între trecut şi viitor. Tocmai de aceea, am ales o schimbare fresh, profundă şi revoluţionară”, a subliniat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.

Procesul de rebranding a fost realizat în parteneriat cu INOVEO Concept, agenţie românească cu portofoliul bogat de proiecte de brand de anvergură.

”Rebrandingul s-a bazat pe un studiu amplu privind percepţia publică şi a scos la iveală nevoia de modernizare, de claritate şi de servicii integrate. Rezultatul: o identitate vizuală puternică, coerentă şi adaptată realităţii digitale, sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate: Imobiliare, Tipografie, Finance, Logistics, Ghişeu Universal şi a unui brand endorsat: ZOR de la Poşta Română”, au precizat oficialii companiei.

 

 

Atribuţiile de îndrumare şi control ale Grupului de Lucru Interdepartamental (GLISE) pentru probleme de securitate energetică regional vor fi preluate de viceprim-ministrul Marian Neacşu

Jennifer Aniston spune că reţelele de socializare „au distrus o mare parte din umanitate”