Postuld e televiziune Kanal D s-a plasat pe locul 2 in prime time (intervalul 19:00-23:00), la nivelul publicului Naţional, în luna august, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Cu o medie de 3,1 % Rating şi 11 % Share, staţia ajunge a doua televiziune în top, în intervalul de maximă audienţă monitorizat (19:00-23:00), de luni până duminică. Cea de-a doua pozitie este adjudecată pentru a doua lună, consecutiv, de Kanal D, dupa ce în iulie 2025, staţia se plasa locul 2 în clasament, la nivel National, cu 2,8% Rating şi 10,7% cotă de piaţă, în acelaşi interval orar monitorizat pe tot parcursul săptămânii.
În Day Time (12:00-19:00), Kanal D şi-a consolidat anul acesta prima pozitie în topul televiziunilor, la nivel Naţional, pe tot parcursul săptămânii, înregistrând în primele 8 luni ale anului (ianuarie- august 2025), 3,1% rating şi o cotă de piaţă de 14,4%.
15 milioane de telespectatori au urmărit Kanal D în primele 8 luni din 2025, Kanal D fiind prima opţiune a telespectatorilor din întreaga ţară, în intervalul 12:00-19:00, potrivit datelor oferite de Kantar Media România.
Emisiuni precum “Casa Iubirii”, quiz-ul fenomen “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, reality show-ul “În căutarea adevărului”, grupajele informative ale Kanal D de la prânz şi de seară, atât din timpul săptămânii, cât şi din weekend, serialul “Minciuni de familie”, emisiunile de reportaje “Asta-i România!” şi “ROventura” sau formatul de interviuri “40 de intrebari cu Denise Rifai” şi emisiunea “Follow us!” se numără printre producţiile ce au devenit preferate de telespectatori.