Primarul general interimar al Capitalei a verificat lucrările de reabilitare a liniei de tramvai 40: Acest lot are 18 kilometri / Lucrarea va dura doi ani / Nu vrem să dam drumul la toate şantierele deodată să paralizăm traficul

Știri de azi | Primarul general interimar al Capitalei a verificat lucrările de reabilitare a liniei de tramvai 40: Acest lot are 18 kilometri / Lucrarea va dura doi ani / Nu vrem să dam drumul la toate şantierele deodată să paralizăm traficul - Știri de azi |
#image_title

Primarul general interimar al Capitalei, Stelian Bujduveanu, a verificat, miercuri, lucrările de reabilitare a liniei de tramvai 40 şi a explicat că acel lot are o lungime de 18 kilometri, urmând să fie finalizat peste doi ani. Bujduveanu a menţionat că nu doreşte să dea drumul la toate şantierele în acelaşi timp pentru a nu paraliza traficul.

Stelian Bujduveanu a făcut, miercuri, o vizită de lucru pe şantierul de pe bulevardul Basarabia unde au început lucrările de reabilitare a liniei de tramvai 40.

”Suntem pe cel mai mare şantier de schimbare a sistemului de şină de tramvai din Bucureşti. Acest lot are 18 kilometri, este cel mai mare din cele 16 loturi pe care le avem la nivelul municipiului Bucureşti. (…) Lucrarea însumează 150 de milioane de euro. Cea mai mare investiţie dintre toate loturile. Zeci de mii de oameni circulă zilnic pe bulevardul Basarabia, circulau în trecut cu transportul în comun şi aşa va arăta Bucureştiul în anii următori. Bucureştiul va avea un sistem modern de transport, autobuze, troleibuze, tramvaie noi care vor circula pe drum modern, pe şină modernă”, a afirmat Stelian Bujduveanu.

El a precizat că această lucrare va fi încheiată în doi ani.

”Lucrarea va dura doi ani. Începem de acolo de unde nu punem în pericol nici măcar o bandă. Astăzi s-a început pe Basarabia şi pe Pallady. În anii următori o să vedeţi cum se desfăşoară lucrările în aşa fel încât când dăm drumul la o linie să închidem altă linie”, a explicat primarul general interimar.

El a fost întrebat ce şantiere se deschid în ultima perioadă.

”Nu vrem să dam drumul la toate şantierele deodată să paralizăm traficul. Analizăm şantier cu şantier, discutăm cu constructorii în aşa fel încât să fie cât mai mic impactul asupra traficului. Pallady şi Basarabia au început acum, merg în paralel, ambele lucrări nu afectează traficul şi apoi în perioada următoare vedeţi graficul pe Camil Ressu, pe Pantelimon, zona sector 2, Călăraşiul, Coposu, Dudeşti, Octavian Goga, Nerva Traian, Calea Şerban Vodă”, a declarat Stelian Bujduveanu.

Prin acest proiect, Primăria Bucureşti vizează modernizarea liniilor duble din Lotul 1, incluzând infrastructura, suprastructura şi schimbătoarele, pe o lungime totală de 18 kilometri. Lotul de construcţie include traseele de-a lungul bulevardelor Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia şi Calea Călăraşilor, precum şi secţiunea Corneliu Coposu, inclusiv bucla complex Titan.

De asemenea, vor fi construite 64 de peroane, vor fi înlocuite reţeaua de linii aeriene şi cablurile de curent continuu, iar cinci staţii de alimentare vor fi modernizate pentru a furniza energie reţelei de tramvaie. Proiectul va dura în total 33 de luni.

 

Știri de azi | APIA: Înmatriculările de autoturisme noi au crescut în august cu 52,6%, faţă de august 2024, la 15.043 unităţi. Piaţa auto rămâne în scădere după primele opt luni, cu aproape 9% - Știri de azi |

APIA: Înmatriculările de autoturisme noi au crescut în august cu 52,6%, faţă de august 2024, la 15.043 unităţi. Piaţa auto rămâne în scădere după primele opt luni, cu aproape 9%

Știri de azi | „Cu cât ai mai mulţi bani, cu atât ai mai multe probleme”: Kylian Mbappé vorbeşte despre viaţa sa de superstar şi despre mediul fotbalistic care îl dezgustă - Știri de azi |

„Cu cât ai mai mulţi bani, cu atât ai mai multe probleme”: Kylian Mbappé vorbeşte despre viaţa sa de superstar şi despre mediul fotbalistic care îl dezgustă