Prinţul Harry şi Meghan Markle, ducele şi ducesa de Sussex, şi-au prelungit parteneriatul cu Netflix printr-un contract pe mai mulţi ani, prin intermediul companiei lor Archewell Productions, potrivit Variety.
Cuplul a semnat pentru prima dată un contract cu platforma de streaming în 2020 şi, de atunci, a colaborat la proiecte precum „Polo”, „Harry & Meghan”, „Heart of Invcitus” şi „Live to Lead”. Cel mai recent, Markle a lansat seria sa despre stilul de viaţă „With Love, Meghan”, al cărei al doilea sezon va avea premiera la sfârşitul acestei luni. Odată cu seria, ea a lansat marca As Ever, care va continua să se dezvolte în parteneriat cu Netflix.
De asemenea, a fost anunţat că un episod special din „With Love, Meghan”, intitulat „Holiday Celebration”, va avea premiera în luna decembrie. „Alăturaţi-vă lui Meghan în Montecito pentru o sărbătoare magică”, se arată în descrierea episodului. „Împreună, prietenii şi familia decorează sălile, pregătesc festinuri de sărbători, confecţionează cadouri din suflet şi împărtăşesc multe râsete – cu instrucţiuni simple de urmat acasă. Este o sărbătoare minunată, plină de căldură, tradiţie şi o doză generoasă de bucurie”.
Alte proiecte pe care Harry şi Meghan le produc la Netflix includ scurtmetrajul documentar „Masaka Kids, A Rhythm Within”, care urmează să fie lansat în cursul acestui an. „În inima regiunii Masaka din Uganda, unde umbra crizei HIV/SIDA încă planează, un mic orfelinat devine un far de speranţă”, se arată în sinopsisul scurtmetrajului. „Masaka Kids, A Rhythm Within” depăşeşte videoclipurile virale pentru a dezvălui o comunitate vibrantă, unică, în care copiii orfani transformă greutăţile în bucurie, dansând spre vindecare, apartenenţă şi promisiunea unui viitor mai luminos. Cuplul dezvoltă, de asemenea, o adaptare cinematografică a bestsellerului romantic al lui Carley Fortune, „Meet Me at the Lake”.
„Suntem mândri să prelungim parteneriatul cu Netflix şi să extindem colaborarea noastră pentru a include marca As Ever”, a declarat Markle într-un comunicat. „Eu şi soţul meu suntem inspiraţi de partenerii noştri, care lucrează îndeaproape cu noi şi cu echipa Archewell Productions pentru a crea conţinut bine gândit, din diverse genuri, care rezonează la nivel global şi celebrează viziunea noastră comună”.