Producătorul român de uniforme medicale TAG investeşte peste 1 milion de euro în modernizarea reţelei de magazine de uniforme medicale şi de tehnică medicală. Compania ia în calcul să se extindă internaţional

TAG, producător român de uniforme medicale, anunţă că investeşte peste un milion de euro în modernizarea zonei de retail. Potrivit companiei, uniformele medicale şi încălţămintea specială pentru personalul medical rămân printre cele mai vândute categorii de produse, iar cererea de echipamente pentru ajutarea locomoţiei şi de tehnică medicală este în creştere. Compania are în plan deschiderea unei noi locaţii în Cluj-Napoca şi explorează extinderea internaţională.

”TAG, producător român de uniforme medicale, cu fabrică proprie şi peste 21 de ani de experienţă, investeşte peste un milion de euro în modernizarea zonei de retail. Decizia este parte a unui program amplu de transformare a celei mai extinse reţele naţionale de magazine specializate în echipamente şi uniforme profesionale pentru domeniul medical, compusă din 35 de puncte de vânzare. Acestea sunt amplasate în proximitatea spitalelor din 24 de oraşe şi sunt destinate atât personalului medical, cât şi pacienţilor care au nevoie de produse pentru diagnosticare, ajutarea mobilităţii, îngrijire la domiciliu sau recuperare postoperatorie”, anunţă compania.

Programul de modernizare, cu un buget de aproximativ 30.000 de euro pentru fiecare magazin, acoperă reamenajarea completă a spaţiilor, reorganizarea expunerii şi implementarea unui sistem digital (WMS) pentru gestionarea în timp real a stocurilor.

Procesul de modernizare este planificat pe o perioadă de aproximativ doi ani şi se desfăşoară etapizat, în funcţie de volumul şi dinamica fiecărei locaţii.

Transformarea spaţiilor comerciale a început deja în Deva, Craiova şi Constanţa, iar magazinele din Cotroceni şi Berceni — amplasate lângă spitalele Universitar şi Bagdasar-Arseni — au fost recent actualizate. Urmează locaţia TAG de la Spitalul Clinic de Urgenţă Floreasca, ce va intra în reamenajare în decembrie, cu finalizare programată în ianuarie 2026.

Magazinele TAG deservesc două segmente principale de clienţi: cadre medicale şi pacienţi care caută echipamente pentru diagnostic, produse ajutătoare pentru mers sau îngrijirea pacientului la domiciliu. Portofoliul include: uniforme profesionale,echipamente de tehnică medicală pentru uz individual, dispozitive ajutătoare pentru mers, produse ortopedice, echipamente pentru îngrijire la domiciliu, produse compresive pentru îmbunătăţirea circulaţiei şi prevenţia varicelor.

Uniformele medicale şi încălţămintea specială pentru personalul medical rămân printre cele mai vândute categorii de produse, iar cererea de echipamente pentru ajutarea locomoţiei şi de tehnică medicală este în creştere, reflectând nevoile în evoluţie ale pacienţilor, arată compania.

„În magazinele TAG ajung zilnic atât profesionişti din domeniul medical, cât şi pacienţi care au nevoie de produse utile în îngrijire şi recuperare. Investiţia în modernizare reflectă necesitatea de a răspunde corect acestor două tipuri de nevoi, printr-o structurare mai clară a categoriilor şi o organizare adaptată modului în care clienţii interacţionează cu produsele. Integrarea sistemelor digitale pentru gestionarea stocurilor şi actualizarea fluxurilor interne contribuie la o operare mai eficientă şi la un acces mai rapid la produsele dorite”, spune Adrian Pătru, CEO TAG.

Reţeaua TAG este prezentă în 24 de oraşe şi include nouă magazine în Bucureşti, precum şi locaţii în Alba Iulia, Bacău, Bistriţa, Brăila, Braşov, Craiova, Deva, Focşani, Galaţi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Slatina, Suceava, Târgovişte, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Timişoara, Zalău şi Constanţa.

Pentru anul viitor, TAG analizează deschiderea unei noi locaţii în Cluj-Napoca şi explorează extinderea internaţională, inclusiv o posibilă intrare pe piaţa din Viena. Compania evaluează, de asemenea, consolidarea canalelor de distribuţie în Croaţia, Ungaria, Austria, Germania şi Italia. În paralel, platforma online este în curs de modernizare pentru a integra pagini dedicate fiecărei pieţe europene vizate.

TAG este producător român de uniforme medicale, cu peste 21 de ani de experienţă, fabrică proprie şi o reţea de 35 de magazine fizice extinsă la nivel naţional, în proximitatea marilor spitale din România, dar şi operator al unei platforme online de vânzări specializate în uniforme şi încălţăminte de uz medical şi echipamente de tehnică medicală. În portofoliul TAG se regăsesc: încălţăminte si uniforme medicale, textile profesionale de uz medical, produse de tehnică medicală, produse ortopedice, dispozitive pentru recuperare post-operatorie şi îngrijirea pacientului la domiciliu, precum şi consumabile şi produse de igienă personală.

 

Kelemen Hunor, după demisia lui Moşteanu: Coaliţia merge mai departe. Trebuie un ministru civil, categoric / USR-ul va veni cu o propunere, nici ei nu cred că au interesul să meargă până la termenul constituţional cu interimatul