Brandul Radisson Individuals intră pe piaţa românească, după ce Radisson Hotel Group a semnat un acord cu Galaxy Hotel Timişoara. Proprietatea nou construită urmează să fie inaugurată în primul trimestru al anului 2026. Investiţia depăşeşte 10 milioane de euro, fiind finanţată de Lucian Popa, proprietarul hotelului. Proiectul marchează intrarea brandului Radisson Individuals pe piaţa românească.
”Radisson Hotel Group a semnat Galaxy Hotel Timişoara, membru al Radisson Individuals, o proprietate nou construită ce urmează să fie inaugurată în primul trimestru al anului 2026. Proiectul marchează intrarea brandului Radisson Individuals pe piaţa românească şi consolidează prezenţa grupului în Europa Centrală şi de Est, în linie cu strategia de extindere prin soluţii de brand flexibile, adaptate specificului local”, anunţă dezvoltatorul.
Potrivit acestuia, investiţia depăşeşte 10 milioane de euro.
”Ne dorim să ridicăm standardul ofertei hoteliere din Timişoara, iar parteneriatul cu Radisson Hotel Group ne permite să aducem în oraş un nivel internaţional de calitate şi servicii. Radisson Individuals este brandul potrivit pentru viziunea noastră, combinând prestigiul unei mărci globale cu flexibilitatea necesară pentru a răspunde nevoilor locale. Suntem mândri să introducem acest brand în România şi avem convingerea că Galaxy Hotel Timişoara va deveni alegerea preferată atât pentru segmentul corporate, cât şi pentru turiştii de leisure”, a declarat Lucian Popa, proprietarul hotelului.
Galaxy Hotel Timişoara, membru al Radisson Individuals, va pune la dispoziţia oaspeţilor 48 de camere şi apartamente, inclusiv trei apartamente premium destinate sejururilor extinse. Hotelul va integra un lobby bar cu terasă exterioară, un restaurant cu servire pe tot parcursul zilei, precum şi spaţii pentru întâlniri şi evenimente – o sală de consiliu, un salon modular şi o zonă de pre-eveniment.
”Timişoara este un oraş dinamic, aflat într-o continuă expansiune, care atrage tot mai mulţi vizitatori români şi internaţionali. Suntem convinşi că brandul Radisson Individuals va contribui atât la consolidarea imaginii oraşului, cât şi la dezvoltarea pieţei hoteliere locale. Acest proiect reprezintă un pas important în poziţionarea Timişoarei ca destinaţie de referinţă pentru turism de calitate şi călătorii de afaceri”, a adăugat Mircea Drăghici, CEO EST Hospitality şi consultant al proiectului responsabil de selecţia operatorului.
Prin semnarea Galaxy Hotel Timişoara, portofoliul Radisson Hotel Group în România ajunge la zece proprietăţi sub mai multe branduri, incluzând hoteluri în Bucureşti, Braşov şi Cluj-Napoca, precum şi proiecte majore de leisure şi resort, precum viitorul Radisson Blu Hotel & Residences din Mamaia. Printre dezvoltările în curs se numără Radisson RED Bucharest Old Town şi Radisson Blu Grand Mountain Resort, lângă Braşov.
”România oferă unele dintre cele mai atractive oportunităţi de creştere din regiune. Introducerea brandului Radisson Individuals pe piaţă ne permite să valorificăm potenţialul ridicat al unor destinaţii precum Timişoara, printr-un concept creat pentru conversii rapide, distribuţie puternică şi flexibilitate pentru proprietari, menţinând în acelaşi timp standardele de calitate şi operare asociate Radisson Hotel Group. Această abordare sprijină diversificarea portofoliului nostru şi ne accelerează capacitatea de a răspunde cererii atât în destinaţii consacrate, cât şi emergente”, a declarat David Jenkins, vice president business development, Radisson Hotel Group.
Radisson Hotel Group este un grup hotelier internaţional cu peste 1.580 de hoteluri aflate în operare şi în dezvoltare, în mai mult de 100 de ţări din regiunile EMEA şi APAC. Portofoliul său include brandurile Radisson Collection, art’otel, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson şi Prize by Radisson. Radisson Hotel Group s-a angajat să atingă obiectivul Net Zero până în 2050.