‘Război’ total: ‘Un gest execrabil al primarului Boc, care are nevoie de un dușman (imaginar), pe care să dea vina ca să-și ascundă propria incompetență’

#image_title

„Atac subteran al primarului Boc.

Supărat că a rămas fără argumente, domnul Boc recurge la atacul la persoană. Ținta: Ionuț Ciurea, directorul nostru executiv, și prin extensie asociația și întreaga comunitate.

Un gest execrabil al primarului care are nevoie de un dușman (imaginar) pe care să dea vina ca să-și ascundă propria incompetență.

Este frapantă diferența dintre avansul de 232 milioane euro dat (din bugetul statului) în 2024 de Primăria Cluj-Napoca constructorului Gülermak pentru metroul ușor și ceea ce avem după 26 de luni de la semnarea contractului: niște piese de TBM (mașinăriile care sapă tunelurile) care zac dezasamblate, un biet zid de sprijin și zero mișcare în teren. Proiectul tehnic nici acum nu e gata, la aproape un an după ce a expirat termenul! (…)

În Programul Transport nu prea mai e loc, așa cum v-am explicat recent. Boc nici n-a depus cererea de finanțare, așa cum a făcut cu trenul metropolitan, de pildă. Alocarea de 1,2 miliarde € este deja supracontractată cu Magistrala M4 din București de 2,15 miliarde € a primarului PSD Băluță de la Sectorul 4. Băluță-Boc, 1-0. Bravo, PSD! Că tot minte Boc că suntem ‘echipa de casă a USR‘”, a acuzat Asociația Pro Infrastructură.

„Ne atacă furibund pe noi și se umple de penibil”

„În iunie 2025 primarul ne spunea că săpăturile la Puțul de Lansare Scut (PLS) vor începe în iulie. Acum ne anunță că pe 11 august (fix) începe execuția pereților mulați la PLS și dă de înțeles că intră imediat cârtițele în teren. De fapt nu, cârtițele nu vor începe să sape anul ăsta, ci prin aprilie 2026 în cel mai optimist scenariu. Vedeți cum trebuie să arate un PLS în pozele de la Magistrala M6.

În loc să asigure transparență pe bune și să-și facă echipă de experți dedicată investițiilor majore, metroul, trenul și centura metropolitană, primarul Boc ne atacă furibund pe noi și se umple de penibil lăudându-se cu inaugurarea legăturii dintre A3 și DN1 de la Tureni, o lucrare făcută cap-coadă de CNAIR fără nicio legătură cu Primăria Cluj-Napoca”, a concluzionat asociația.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Francezul Valentin Paret-Peintre a câştigat etapa a 16-a a Turului Franţei

Laporte, aproape de o întoarcere la Athletic Bilbao