<div class=""
Cartier, cunoscut pentru produsele sale exclusiviste, ar urma astfel să se alăture altor mari branduri internaționale care și-au extins prezența în capitala României, consolidând zona Ateneului ca un punct de referință pentru shopping-ul de lux, conform Zf.ro.
Brandul Cartier, un conglomerat de lux cu o tradiție de peste 150 de ani și parte a grupului Richemont, plănuiește să deschidă primul său magazin monobrand în România, conform surselor Ziarului Financiar. Compania, unul dintre cei mai importanți jucători din domeniul ceasurilor și bijuteriilor de lux, vizează zona Ateneului din București pentru această extindere.
Decizia Cartier de a se orienta către piața din România vine într-un context favorabil, având în vedere că alte branduri de lux precum Hermès și Louis Vuitton își pregătesc, de asemenea, prezența în aceeași zonă. Intrarea Hermès pe piața românească a fost considerată una dintre cele mai importante mișcări din industria luxului din ultimii 16 ani, după deschiderea magazinului Louis Vuitton în București, în 2008. De atunci, alte mărci de top au pătruns pe piață, însă prin intermediul francizelor, nu prin magazine proprii.