Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului (MEDAT) promovează, în perioada 4-6 martie, oferta turistică a României la cel mai important târg de turism din lume: Bursa Internaţională de Turism de la Berlin (ITB Berlin). Oferta include circuite culturale, turism activ şi de aventură, sejururi pe litoral şi în Delta Dunării, turism rural şi city break-uri. Printre destinaţiile prezente se numără Oradea, Bucureşti, Timişoara, Mamaia – Constanţa, Craiova, precum şi judeţe şi regiuni precum Cluj, Sibiu, Prahova, Neamţ şi Bucovina. Un alt punct de atracţie adus în atenţia publicului este Festivalul George Enescu, unul dintre cele mai importante evenimente de muzică clasică la nivel global.
”Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului (MEDAT) promovează, în perioada 4-6 martie, oferta turistică a României la cel mai important târg de turism din lume: Bursa Internaţională de Turism de la Berlin (ITB Berlin)”, anunţă ministerul.
MEDAT şi 36 de agenţii de turism, hotelieri, asociaţii de profil, organizaţii de management al destinaţiei şi autorităţi locale participă la această manifestare expoziţională pentru a stabili parteneriate care să contribuie la creşterea numărului de turişti străini în România.
”Germania este cea mai mare piaţă pentru turismul românesc. Este ţara care ne aduce cei mai mulţi turişti, dar şi cel mai important partener comercial al României. Anul trecut, am înregistrat o creştere de 10% a numărului de turişti germani, ajungând la peste 240.000 de vizitatori. Prin participarea la ITB Berlin, cea mai mare platformă de afaceri din industria turismului, obiectivul nostru este clar: să consolidăm această tendinţă şi să atragem şi mai mulţi vizitatori străini în România. Acţiunile concrete, susţinute prin parteneriate solide între sectorul public şi cel privat, sunt cheia succesului în creşterea vizibilităţii şi atractivităţii ţării noastre”, a precizat Bogdan Ivan, ministrul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului.
România promovează la ITB Berlin o ofertă turistică diversificată, ce include circuite culturale, turism activ şi de aventură, sejururi pe litoral şi în Delta Dunării, turism rural şi city break-uri. Printre destinaţiile prezente se numără Oradea, Bucureşti, Timişoara, Mamaia – Constanţa, Craiova, precum şi judeţe şi regiuni precum Cluj, Sibiu, Prahova, Neamţ şi Bucovina. Un alt punct de atracţie adus în atenţia publicului este Festivalul George Enescu, unul dintre cele mai importante evenimente de muzică clasică la nivel global.
Standul României este conceput ca un hub de interacţiune Business to Business (B2B), menit să faciliteze dezvoltarea parteneriatelor. Timp de trei zile, vizitatorii vor descoperi spoturile realizate de Charlie Ottley, aflate în proprietatea MEDAT, care surprind peisajele spectaculoase şi patrimoniul cultural al României şi vor putea accesa materiale de promovare a destinaţiei în limbile engleză şi germană, inclusiv broşura turistică a României şi harta turistică generală. În plus, la stand vor fi organizate degustări de produse tradiţionale şi vinuri româneşti, precum şi demonstraţii de încondeiere a ouălor, susţinute de un meşter popular din Bucovina.
Germania este una dintre cele mai competitive pieţe turistice din lume, fiind ţara cu cei mai activi călători din Europa şi sediul unora dintre cei mai mari tur-operatori internaţionali. Pentru a creşte vizibilitatea României, amintim că MEDAT a desfăşurat, anul trecut, o amplă campanie de promovare outdoor (OOH) în Germania. Cu ocazia Campionatului European de Fotbal, peste 600 de taxiuri din Hamburg, Berlin, München şi Frankfurt au fost colantate cu imagini spectaculoase din România.
Ediţia anterioară a ITB Berlin a reunit 5.600 de expozanţi din 190 de ţări şi peste 100.000 de vizitatori.