Semnalul vine din SUA: companiile gigant renunță la programele de incluziune; McDonald’s, ultima pe listă

McDonald’s a renunțat la cerința ca furnizorii săi să adere la obiectivele de diversitate și a declarat că va opri sondajele externe care măsoară diversitatea corporativă.

McDonald’s susține că programul de incluziune și-a atins obiectivele: egalitate de gen în salarizare la toate nivelurile și diversitate în conducere. Într-o declarație, McDonald’s a precizat că, deși renunță la „stabilirea unor obiective ambițioase de misiune”, se concentrează pe „continuarea încorporării practicilor incluzive” în procesele și operațiunile de zi cu zi.

Programele de incluziune (DEI – diversitate, echitate și incluziune) la McDonald’s au fost introduse în 2021. Angajamentele față de programele DEI, după cum notează CNN, pot include o varietate de practici – de la metode specifice de recrutare până la promovarea reprezentării persoanelor cu identități și medii diferite.

Cu toate acestea, decizia Curții Supreme în cazul studenților v. Harvard, adoptată în 2023, a recunoscut discriminarea pozitivă în colegii și a determinat marile corporații să-și revizuiască programele de incluziune. Au fost deja abandonate de companii precum Harley-Davidson, Ford, Walmart, John Deere și altele.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Forțele armate ucrainene se laudă cu ‘o premieră mondială’ în luptele cu Rusia

Costurile împrumuturilor pe termen lung ale Regatului Unit au atins marţi cel mai înalt nivel din 1998