Stellantis îl numeşte pe Gilles Vidal, arhitectul reînnoirii gamei Renault, ca şef al designului pentru mărcile sale europene

#image_title

Grupul auto Stellantis l-a numit pe Gilles Vidal, arhitectul reînnoirii gamei Renault, în funcţia de director de design pentru mărcile europene ale companiei, într-un moment în care producătorul caută să gestioneze mai eficient un portofoliu extins, transmite Reuters.

Vidal va coordona strategia de design pentru brandurile Peugeot, Fiat, Citroën şi Opel, de la modele de oraş până la utilitare, a precizat grupul într-un comunicat.

”Înţelegerea profundă a culturii auto europene şi filosofia sa de design orientată spre viitor vor fi esenţiale în redefinirea mobilităţii şi consolidarea identităţii mărcilor noastre europene”, a declarat Jean-Philippe Imparato, responsabilul Stellantis pentru regiunea Europa extinsă.

Cu o carieră de 25 de ani la Citroën şi Peugeot, Vidal este cunoscut pentru succesul SUV-ului Peugeot 3008, lansat în 2009. A fost distins cu cinci premii ”Maşina anului”, inclusiv în perioada petrecută la Renault, unde a lucrat din 2020. Aici a jucat un rol cheie în relansarea designului, prin modele precum Scenic electric şi coupe-ul premium Rafale – contribuţii importante la redresarea companiei sub conducerea fostului CEO Luca de Meo, care a demisionat recent pentru a se alătura grupului de lux Kering.

Vidal îşi va prelua funcţia la Stellantis în luna octombrie, înlocuindu-l pe Jean-Pierre Ploué, care părăseşte compania.

 

Rednic şi Standard Liege au debutat cu victorie în campionat, scor 2-0 cu La Louviere, în deplasare

Investitorul român vs vecinii din regiune: cine riscă mai mult pe piețele globale