TAROM a creat o adresă de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru obţinerea despăgubirilor / Ce documente sunt necesare

Reprezentanţii companiei TAROM au anunţat crearea unei adrese de e-mail unde călătorii afectaţi de anularea zborurilor din 8 iulie pot trimite cererile şi documentele pentru a obţine despăgubiri.

”Compania TAROM s-a confruntat cu o situaţie fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declaraţiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situaţii independente de voinţa şi acţiunile companiei, pasagerii au fost afectaţi de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistenţă este în contact direct cu aceştia pentru a oferi informaţii detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opţiuni disponibile”, au afirmat reprezentanţii TAROM. 

Ei au anunţat că pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectaţi în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, a fost creată o adresă de e-mail dedicată: [email protected]. Aici pasagerii pot transmite cererile şi documentele necesare în vederea obţinerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.
Compania TAROM a menţionat că pasagerii afectaţi de aceste anulări pot trimite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată: [email protected]. , unde trebuie să transmită următoarele informaţii:

Nume şi prenume pasager
Număr de zbor
Copia biletelor de călătorie şi codul rezervării
Dacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroport
Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensaţiei în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :
Nume şi prenume beneficiar cont
Denumirea băncii
Sucursala
Adresa băncii
Iban
Cod SWIFT/BIC
Monedă cont
Compania TAROM a mai anunţat că îşi cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat şi depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situaţie îl are asupra planurilor lor de călătorie.
Pentru informaţii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: [email protected], [email protected] .
TAROM a anunţat marţi dimineaţă că a ajuns la un acord cu reprezentanţii personalului navigant pentru derularea operaţiunilor în regim normal, după ce luni zeci de curse au fost anulate din cauza ”indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului”.
 

 

Incident la CET Bucureşti Vest – Doi electricieni ELCEN s-au electrocutat în timpul efectuării unei lucrări de revizie / Unul dintre ei a suferit arsuri pe 30% din suprafaţa corporală / A fost deschisă anchetă

ELCEN a depus cererea de finanţare pentru cel mai mare proiect de centrală nouă în cogenerare de înaltă eficienţă, de 275 MW electrici şi 214 MW termici