The Group, agenţie cu un portofoliu de peste 300 de branduri, de 20 de ani pe piaţa de publicitate

Agenţia The Group, lider al industriei de marketing-publicitate în România, partener în România al Omnicom Group USA, marchează 20 de ani de excelenţă profesională.

„În realitate, aniversarea The Group aparţine tuturor clienţilor alături de care s-a petrecut devenirea noastră. Ei ne-au hrănit pasiunea pentru detaliu, grija pentru rigoare şi alegerile inovative. Sunt tot atâtea motive pentru care le mulţumim apăsat şi îi asigurăm că vom păstra obişnuinţa de a-i poziţiona constant în centrul preocupărilor noastre creative. În fond, industria noastră este şi va rămâne îndatorată Clienţilor cu viziune, îndrăzneală şi imaginaţie, care aleg să păstreze foarte sus ştacheta aşteptărilor profesionale”, a declarat Zoltan Szigeti, preşedinte The Group/Omnicom Media Group Romania.

Sărbătorirea celor 20 de ani de la fondarea agenţiei a fost marcată prin lansarea unei campanii care celebrează valorile industriei şi farmecul publicităţii. „Este un bun prilej de a reaminti faptul că publicitatea este adevăr; câteodată nuanţat, câteodată hiperbolizat, câteodată idealizat, dar mereu adevăr”, a precizat Mihaela Nicola, CEO The Group.

Agenţia The Group este lider al industriei de marketing-publicitate în România, are în portofoliu peste 300 de branduri, o echipă de peste 350 de profesionişti şi include companii specializate în toate disciplinele comunicării, printre care DDB, Digital Data Capital, House of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations, Tribal Worldwide.

 

„Tun” imobiliar cu prejudiciu de 8,7 milioane de euro, la Ploieşti. 14 persoane fizice şi juridice au fost trimise în judecată, printre inculpaţi numărându-se avocaţi şi notari

Tenis de masă: Ovidiu Ionescu, în sferturile de dublu la CM de la Doha