Toți clienții DIGI și Telekom sunt vizați: tarife mai mari de la 1 august

#image_title

Digi

Digi Romania modifică, de la 1 august, tarifele serviciilor furnizate şi bunurilor livrate, aplicând noul procent al TVA de 21%, potrivit Legii nr. 141/2025 prin care se modifică cota generală de TVA, de la 19% la 21%. Valorile actualizate ale tarifelor şi preţurilor practicate vor fi disponibile pe pagina oficială www.digi.ro, în secţiunea specifică fiecărui serviciu, în punctele de prezenţă DIGI sau prin apelarea serviciului de relaţii cu clienţii (031.400.4600), precizează compania într-un comunicat remis, marţi, AGERPRES.

DIGI este liderul pieţei de telecomunicaţii din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuţie TV (pay-TV) şi telefonie fixă, deţinând o cotă importantă pe segmentul de comunicaţii mobile, precum şi cea mai mare acoperire la nivel naţional. Compania derulează operaţiuni în România, Spania, Italia, Portugalia şi Belgia. DIGI pune la dispoziţia clienţilor săi şi o ofertă diversificată de conţinuturi online, radio şi TV: sport (Digi Sport), ştiri (Digi24), filme, documentare, muzică şi serviciul de content Digi Online.

Telekom

„Stimate abonat, te informam ca incepand cu 1 august 2025, cota de TVA aplicabila serviciilor de comunicatii electronice a fost majorata prin lege la 21%. Prin urmare, preturile finale din contractul de servicii pentru acest numar se vor modifica pentru a reflecta noua cota TVA. Va stam la dispozitie la Serviciul Relatii Clienti la 1234”, e mesajul primit de unii clienți Telekom.

Capcana care îi vizează pe românii aflați în căutarea unei locuințe: ‘Se percepe un comision de 50% plus TVA’

O grădină zoologică din Germania ucide 12 babuini pentru care nu avea suficient spaţiu, în ciuda protestelor