Transgor Logistik Iaşi încheie 2024 cu o cifră de afaceri de 17 milioane de euro, plus opt la sută faţă de anul anterior. Firma transportă marfă în întreaga Europă, ruta cu traficul cel mai mare fiind România-Italia

Compania Transgor Logistik cu sediul în Tomeşti, judeţul Iaşi, a înregistrat în anul 2024 o cifră de afaceri de aproximativ 17 milioane de euro, în creştere cu opt la sută faţă de anul anterior. Firma activează în domeniul logisticii şi transportului şi numără 70 de angajaţi, având puncte de lucru în Bucureşti, Cluj, Braşov şi Bacău. Compania transportă marfă în România şi Europa, dar şi pe alte continente, punând în mişcare 1.500 de camioane lunar.

Potrivit unui comunicat al firmei de transport Transgor Logistik din judeţul Iaşi, cel mai mare trafic în 2024 a fost pe ruta România-Italia, dar compania a raportat o creştere şi către Bulgaria, Turcia şi Grecia. Principalele destinaţii au fost însă Franţa, Germania, Ungaria, Anglia, Belgia, Olanda sau Luxemburg. 

 
Reprezentanţii Transgor Logistik au precizat că există o scădere semnificativă a traficului către Germania şi Franţa ca urmare a reducerii activităţii din sectorul automotive.
 

În ceea ce priveşte investiţiile, Transgor Logistik alocă în medie 45.000 de euro anual pentru digitalizare, automatizare şi optimizare de business.
 
”Aceste investiţii sunt esenţiale pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite şi pentru susţinerea dezvoltării continue a afacerii. Vizăm dezvoltarea portofoliului de servicii logistice, extinderea prezenţei pe noi pieţe şi identificarea de noi oportunităţi de creştere în regiuni strategice. Ţintim o diversificare a portofoliului de clienţi”, a declarat Mihai Goriuc, CEO & Founder, Transgor Logistik.
 
Pentru anul 2025, conducerea Transgor Logistik anticipează că ar putea apărea unele dificultăţi legate de fluctuaţiile pieţei, reglementările noi, dar şi o posibilă creştere masivă a taxelor fiscale. 
 
Totodată, compania preconizează că incertitudinile economice pot angrena tensiuni între companiile transfrontaliere, sindicate şi forţa de muncă. 
 
”Planurile de restructurare şi chiar închiderea unor puncte de producţie duc la îngrijorări considerabile în ţări cheie din Europa, cum ar fi Germania, şi e de aşteptat ca acestea să fie resimţite şi în România”, mai arată reprezentanţii Transgor Logistik.
 
Conducerea Transgor Logistik susţine că firma a avut o perioadă bună de creştere în 2007, când România a intrat în Uniunea Europeană, şi că un nou moment de dezvoltare va fi după 1 ianuarie 2005, după aderarea României la Spaţiul Schengen.

Nava chineză investigată pentru avarierea a două cabluri de fibră optică din Marea Baltică îşi reia călătoria

Bărbat de 89 de ani din Vâlcea, găsit mort în albia râului Luncavăț