Visual Fan, compania care deţine brandul Allview, a realizat în primul semestru un profit net în creştere de aproape cinci ori, ajungând la 5,8 milioane lei, în timp ce cifra de afaceri a crescut mai mult decât dublu, la 76 milioane lei

Știri de azi | Visual Fan, compania care deţine brandul Allview, a realizat în primul semestru un profit net în creştere de aproape cinci ori, ajungând la 5,8 milioane lei, în timp ce cifra de afaceri a crescut mai mult decât dublu, la 76 milioane lei - Știri de azi |
#image_title

Visual Fan, compania care deţine brandul Allview, a realizat în primul semestru al anului un profit net în creştere de aproape cinci ori, ajungând la 5,8 milioane lei, comparative cu 1,2 milioane lei în prima parte a anului trecut, în timp ce cifra de afaceri a crescut mai mult decât dublu, la 76 milioane lei, de la 31,6 milioane lei raportate în aceeaşi perioadă din 2024.

”În primul semestru al anului 2025, Visual Fan SA a înregistrat o creştere spectaculoasă a profitului net, de aproape cinci ori, ajungând la 5,8 milioane lei. În paralel, compania a înregistrat majorarea cifrei de afaceri la 76 milioane lei, dublu faţă de cele 31,6 milioane lei raportate în aceeaşi perioadă din 2024. Totodată, marja netă de profit s-a consolidat la 7,63%, un rezultat care confirmă eficienţa operaţională şi disciplina financiară a companiei”, anunţă compania.

La nivel de grup, profitul net a atins 6,7 milioane lei, de trei ori mai mare comparativ cu 2024, în timp ce cifra de afaceri a urcat la 86,3 milioane lei, aproape dublu faţă de anul precedent. În plus, marja netă de profit a crescut la 7,78%.

”Pentru noi, succesul nu se măsoară doar în cifre, ci şi în capacitatea de a anticipa schimbările pieţei şi de a ne alinia tendinţelor globale, de a transforma provocările în oportunităţi reale de creştere şi de a dezvolta proiecte din ce în ce mai complexe şi de anvergură, care să confirme rolul nostru în piaţă. Viziunea noastră este să construim un brand puternic şi responsabil, care inspiră încredere investitorilor, aduce valoare reală clienţilor şi deschide drumul către un viitor sustenabil. Rezultatele de astăzi sunt doar începutul unei etape în care inovaţia, transparenţa şi devotamentul echipei noastre vor continua să ne transforme ambiţiile în realitate”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA.

Unul dintre cele mai importante obiective ale companiei este reprezentat de finalizarea contractului pentru parcul fotovoltaic Tenersolar, de 45 MW, aflat deja în faza de execuţie şi care va genera un impact semnificativ asupra veniturilor şi profitabilităţii companiei. Acestea se derulează concomitent cu alte proiecte full EPC, precum cel de la Municipiul Reşiţa (aproape 9 MW, o provocare aparte prin specificul geografic al zonei) sau Salina Cacica (aproximativ 2 MW). În paralel, Visual Fan a semnat două noi contracte mari pentru sisteme de stocare a energiei, însumând peste 170 MW, consolidându-şi astfel poziţia pe segmentul tehnologiilor verzi. 

Pe partea de mobilitate electrică, divizia Allview Auto şi-a extins portofoliul cu modele full electrice pentru transport comercial – CityARGO Cargo şi CityARGO Pick-up. Totodată, compania şi-a consolidat prezenţa naţională prin extinderea reţelei de dealeri, acoperind aproape jumătate din judeţele României, cu reprezentanţe auto şi service-uri partenere. De asemenea, modelul Allview CityZEN este accesibil încă de la 16 ani.

Cu o istorie de peste 20 de ani pe piaţa IT&C românească, în 2025, compania Allview a extins gama de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, lansând o nouă categorie – aparatele de aer condiţionat Allview Sensy – şi diversificând portofoliul de Smart TV-uri prin introducerea unor modele noi ce integrează sistemul de operare VIDAA. Pentru 2025, compania are în vedere diversificarea portofoliului de electrocasnice.

„Strategia noastră pentru perioada 2025–2026 este clară: continuăm să atragem şi să implementăm proiecte de anvergură, să consolidăm prezenţa noastră în energia regenerabilă şi să dezvoltăm un portofoliu complet de soluţii inteligente pentru locuinţă şi mobilitate electrică”, a continuat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.

Listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând cu 26 iulie 2021, compania Visual Fan are o capitalizare bursieră de peste 124 milioane de lei şi ocupă o poziţie solidă pe piaţa AeRO. Compania înregistrează o profitabilitate în creştere şi un randament net al dividendului atractiv, de peste 3%, raportat la preţul de 18,5 lei/acţiune.

Visual Fan SA, compania românească din spatele brandului Allview (simbol bursier ALW), dezvoltă dispozitive inteligente mobile, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri, smart TV-uri şi alte gadgeturi. A fost fondată în 2002 la Braşov.

În 2019, Visual Fan a încheiat un parteneriat direct cu Google pentru Android TV™, devenind în 2020 primul brand românesc ce a adoptat tehnologia QLED. În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Allview Energy şi Allview Auto.

Divizia Allview Energy a debutat în 2022 cu soluţii solare pentru locuinţe sustenabile şi eficienţă energetică.

 

 

 

 

Știri de azi | Peste 20 de persoane au fost ucise într-un atac rus asupra unui sat din estul Ucrainei, anunţă Zelenski - Știri de azi |

Peste 20 de persoane au fost ucise într-un atac rus asupra unui sat din estul Ucrainei, anunţă Zelenski

Știri de azi | O femeie a murit într-un accident produs în centrul municipiului Buzău / A fost călcată de un camion – FOTO - Știri de azi |

O femeie a murit într-un accident produs în centrul municipiului Buzău / A fost călcată de un camion – FOTO