Wizz Air cedează în fața României: Compania a fost forțată să schimbe o practică incorectă care lovea în clienții români

#image_title

Problema era că atunci când un client român upgrada la un abonament superior Wizz Discount, noul pachet păstra termenul de valabilitate al celui vechi în loc să înceapă o perioadă nouă de un an.

Astfel, dacă cineva făcea upgrade-ul cu 3 zile înainte de expirarea abonamentului vechi, cel nou dura doar 3 zile, deși plătea câteva sute de euro pentru el.

content-image

Centrul European al Consumatorilor din România a sesizat compania maghiară despre această neconformitate, care afecta financiar consumatorii români. După câteva luni de discuții, Wizz Air a recunoscut problema și a ajustat sistemul de calculare a valabilității noilor pachete.

Compania va anunța în scris toți consumatorii afectați despre schimbarea politicii de discount.

Sebastian Hotca, președintele interimar al ANPC, consideră că deschiderea companiei către remediere voluntară este un semnal pozitiv pentru întreg sectorul aviatic.

UPDATE Femeie înjunghiată în stradă, la Buftea, de fostul concubin/ Înainte, ea depusese plângere la Poliţie pentru loviri şi ameninţări, iar poliţiştii emiseseră ordin de protecţie provizoriu/ Agresorul a fost prins şi reţinut/ Femeia este la spital

Documente din arhiva secretă a Germaniei despre Vladimir Putin: Încă de acum 35 de ani plănuia războiul de astăzi