YouTube este cea mai mare platformă de podcast-uri

Peste un milion de oameni se uită în fiecare lună la podcast-urile găzduite de YouTube, anunţă platforma deţinută de Google.

Deşi la origine era conţinut audio, podcast-ul a făcut casă bună pe YouTube, cea mai mare platformă de video, acolo unde creatorii sunt atraşi de posibilităţile financiare şi de numărul mare utilizatori.

Nu doar atât, podcast-urile YouTube sunt foarte urmărire pe televizoare, unde au cumulat vizionări de peste 400 de milioane de ore pe lună anul trecut.

„Podcasturile video sunt mai mult decât o tendinţă, ele întâlnesc publicul acolo unde se află acesta: pe YouTube”, se arată într-un comunicat emis de platformă.

YouTube a dobândit utilizatori şi după ce Google a decis anul trecut să renunţe la aplicaţia Google Podcasts, dedicată special acestei categorii de conţinut.

La mare distanţă, a doua platformă de podcast-uri la nivel global este Spotify, cu 675 de milioane de utilizatori la finele anului trecut.

Canada doreşte noi oleoducte pentru a evita tarifele impuse de Trump, dar nimeni nu vrea să le construiască

Danone intenţionează să accelereze achiziţiile, după o performanţă puternică a fluxului de numerar în 2024