Absolvent al celebrei Ecole Centrale Paris, Frank Marotte are o experienţă de 30 de ani în industria auto. El şi-a început cariera la Peugeot în 1993 şi de-a lungul timpului a lucrat la PSA Peugeot Citroen, Toyota Motor şi Toyota France, unde în prezent este preşedinte şi CEO.
„Experienţa sa bogată în industria auto şi lidership-ul său dovedit fac din el un atu preţios pentru marcă. Împreună cu echipa Dacia, ne continuăm misiunea de a fi lider al mobilităţii accesibile”, a declarat directorul general de la Dacia, Denis Le Vot.
Anterior, grupul Renault a anunţat că vânzările mărcii Dacia pe plan mondial au crescut cu 2,7% anul trecut, la 676.340 vehicule, atingând cote record de piaţă, în special în Italia (13,1%), Maroc (16,3%), Spania (12,4%), Belgia şi Luxemburg (15,4%).
Acest rezultat a fost determinat de planul solid de producţie bazat pe patru modele de bază: Sandero, Duster, Jogger şi Spring. Tendinţa va continua în 2025 cu sosirea modelului Bigster, pentru care au fost lansate comenzile la începutul lui ianuarie, şi care va fi disponibil la dealeri în primăvara lui 2025.
În 2025, marca intenţionează să-şi continue strategia bazată pe elementele esenţiale, extinzându-se pe segmentul C cu Bigster şi concentrându-se pe electrificare, fiind acum disponibile trei modele cu sisteme hibride de propulsie (Jogger, Duster şi Bigster).