Clipurile video scurte de pe Instagram, pe care Meta le numeşte Reel-uri, pot ajunge acum să dureze 3 minute.
Adam Mosseri, şeful Instagram şi Threads, a anunţat că Reel-urile pot fi acum de 3 minute, ceea ce reprezintă o dublare limitei de 90 de secunde impuse până acum.
Şeful Instagram spune că platforma se va concentra în continuare pe clipurile scurte, dar face această schimbare pentru a da creatorilor de conţinut mai mult timp să se exprime.
Tot Mosseri spune că au existat foarte multe cereri din partea utilizatorilor, care s-au plâns că cele 90 de secunde sunt prea puţine pentru a realiza conţinut de calitate.
În urmă cu doar şase luni, în ciuda cererilor primite de la utilizatori, Meta spunea că nu are de gând să crească limita de timp pentru Reel-uri, întrucât ar fi afectată abilitatea platformei de a conecta oamenii.
TikTok, rivalul principal al Instagram, a ridicat la 3 minute ştacheta filmărilor încă din 2021.
Schimbarea vine într‐un moment interesant pentru industrie, când în Statele Unite a intrat în vigoare legea care prevede scoaterea din magazinele de conţinut a TikTok şi când platforma chineză opreşte şi reporneşte accesul pentru a pune presiune pe politicienii americani.