Pentru prima oară de când a fost lansat în 2008, serviciul de streaming muzical Spotify a reuşit să termine un an întreg pe profit, în loc de pierdere.
Spotify a avut un profit de 1,14 miliarde de euro pe tot anul trecut, după ce, în 2023, înregistra o pierdere de 532 de milioane de euro.
Veniturile totale ale companiei suedeze au fost anul trecut de 15,6 miliarde de euro, de la 13,2 miliarde de euro în urmă cu un an.
Parte a creşterii veniturilor s-a datorat scumpirii abonamentelor pe care compania a operat-o în decursul mai multor luni într-un mare număr de ţări.
În ciuda scumpirilor, numărul abonaţilor Premium a crescut de la 236 la 263 de milioane. Numărul total de utilizatori a crescut şi el cu 12% la 675 de milioane de utilizatori.
„Sunt foarte încântat de 2025 şi mă simt foarte bine cu privire la locul în care ne aflăm atât ca produs, cât şi ca afacere”, spune CEO-ul Spotify, Daniel Ek, care promite „noi pariuri care vor genera un impact pe termen lung”.