„Am terminat anul trecut cu aproape 400.000 de clienţi şi acum avem peste 400.000 de clienţi. Suntem în Top 10 bănci din România. Cred că suntem undeva pe locul opt sau şapte. Mai sunt câteva integrări de bănci anul acesta şi aşteptăm să vedem pe ce loc vom ajunge”, a precizat Gabriela Nistor. Aceasta a subliniat faptul că Revolut a avut 300.000 de clienţi în primul an de la lansare, iar alte neobănci precum Starling Bank sau Monzo au avut şi ele mai puţini clienţi decât Salt Bank în primul an de la lansare, chiar dacă aceste neobănci au pornit pe o piaţă de 60 de milioane de oameni, adică de trei ori mai mari decât România. „Cred că atunci când vom împlini un an, o să anunţăm o cifră mai rotundă”, a spus Gabriela Nistor.
Referindu-se la situaţia financiară a Salt Bank, Gabriela Nistor a precizat că în conturile băncii s-au strâns peste un miliard de lei, de asemenea peste aşteptări, în mai puţin de un an de la lansare. „Am depăşit cam tot ce ne propusesem. Am început să vedem primele venituri. Bineînţeles că deocamdată sunt micuţe. Deocamdată cheltuim destul de mult. Dar prognozele noastre arată că undeva pe finalul anului viitor, sau începutul lui 2027, ar trebui să vedem break even (prag de rentabilitate n.r.) măcar la nivel de lună. Şi aşa cum arată acum proiecţiile noastre suntem mult peste. Gândiţi-vă că noi vroiam să terminăm anul cu 230.000 de clienţi şi am terminat cu aproape 400.000 de clienţi. Sigur că la acest moment mai mulţi clienţi înseamnă mai multe cheltuieli. Dar pentru viitor asta este un lucru extraordinar. Toate modelările noastre au fost făcute foarte atent şi comparând acum ce vedem cu ce am estimat suntem peste şi nu sub. Suntem încrezători că mergem pe drumul cel bun”, a adăugat Gabriela Nistor.
Directorul de la Salt Bank a precizat că mai mulţi clienţi şi mai repede a însemnat mai multe cheltuieli la început dar creează mai multe posibilităţi de monetizare ulterior. „Pot să vă spun că am avut o pierdere mai mare decât cea prognozată anul trecut pentru simplul motiv că am avut mai mulţi clienţi. A trebuit să angajăm mai mulţi oameni foarte repede ca să facem faţă operaţional la ce ni s-a întâmplat. Am avut mai multe carduri de fondatori. Toate astea au fost costuri. Dar este o problemă pe care suntem fericiţi să o avem”, a mai Nistor.
De la lansarea sa în aprilie 2024, Salt Bank a devenit rapid un brand cunoscut în piaţa bancară românească. Prin intermediul aplicaţiei sale, Salt Bank permite utilizatorilor să îşi gestioneze finanţele rapid, simplu şi în siguranţă, oferind o alternativă modernă la serviciile bancare tradiţionale. Salt Bank, cu sediul în România, este deţinută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania – cea mai mare bancă din SEE.