Cea mai dificilă și controversată autostradă din România prinde viteză: Încep lucrările într-o zonă extrem de complicată

„Au fost depuse două oferte pentru construcția lotului Grințieș-Pipirig al #A8 (Autostrada Unirii)!

Pentru contractul scos la licitație de CNIR au depus oferte constructori din România, Bosnia-Herțegovina și Turcia.

Pentru construcția lotului Grintieș-Pipirig (31,5 km) este alocată o durată de 54 de luni (14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni pentru execuție) și 6,9 miliarde lei (fără TVA), sumă asigurată prin Programul Transport 2021-2027“, anunță Sorin Grindeanu.

Lungimea pasajelor și a tunelurilor care vor fi construite pe acest lot însumează aproximativ 20 kilometri și reprezintă aproape 70 % din lungimea traseului.

Pe acest lot vor mai fi construite

– 16 tuneluri, dintre care 5 vor avea o a treia bandă pe fiecare sens, destinată vehiculelor lente;

– un nod rutier lângă Tulgheș (UAT Grințieș);

– o descărcare provizorie;

– o conexiune cu lotul 2 C (Pipirig-Vânători Neamț/Leghin) pentru a asigura funcționalitatea independentă a lotului.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Cristina Chiriac: CONAF a primit, pentru a doua oară, recunoaşterea Parlamentului European, pentru că ne implicăm şi ne pasă şi de generaţiile viitoare

Steve Wozniak critică iniţiativa DOGE a lui Elon Musk pentru concedierile masive din guvernul SUA: ”O abordare cu barosul”