Între timp, compania trebuie să se concentreze pe piaţa chineză, date fiind comenzile robuste pentru modelele sale, SU7 şi YU7, a precizat Lei Jun.
Vânzările de sedanuri electrice SU7 le-au devansat pe cele ale Model 3 Tesla, în fiecare lună începând din decembrie, iar SUV-ul YU7 a primit comenzi robuste în primele 18 ore de la debutul comercializării, joia trecută.
Reuters a dezvăluit că Xiaomi le-a spus celor care au comandat un automobil YU7 că vor trebui să aştepte mai mult de un an până când vor intra în posesia automobilului, ceea ce a generat un nou val de plângeri la adresa companiei.
Cu prilejul unui livestream organizat miercuri, mai mulţi comentatori l-au întrebat pe Lei Jun despre perioadele lungi de aşteptare şi despre majorarea ritmului de producţie, însă CEO-ul de la Xiaomi nu a oferit niciun fel de indicii.
“Ne vom strădui să creştem capacitatea”, a spus Lei, fără a oferi alte detalii.
Xiaomi are, în prezent, o singură uzină de asamblare a automobilelor. Facilitatea de producţie din apropiere de Beijing a fost finalizată în luna iulie 2023 şi a demarat producţia de masă în luna martie 2024.
În luna mai a anului trecut a fost introdus cel de-al doilea schimb, iar capacitatea lunară de producţie a ajuns la aproape 20.000 de unităţi.