Emisiunea „Vocea României”, lider de audienţă cu peste 1,2 milioane de telespectatori

Emisiunea „Vocea României”, difuzată vineri de Pro TV, a fost lider absolut de audienţă cu peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, iar în minutul de maximă audienţă, de la ora 20.49, peste 1,5 milioane de români au urmărit concursul.

Emisiunea a fost lider absolut de audienţă în intervalul 20:28 – 23:33, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 23% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 5.2 puncte de rating şi 17.8% share.

12 concurenţi au urcat pe scenă, iar 8 dintre ei au convins că vocile lor îşi au locul în competiţie. Pentru unii dintre ei, antrenorii s-au luptat şi au reuşit chiar să schimbe decizii… cu ajutor din partea butonului superblock: „Am păstrat bine butonul ăsta, trebuie să recunoşti”, a spus Theo Rose după ce Horia l-a blocat pe Tudor şi, astfel, concurenta a ajuns în echipa lor.

„Când sesizez că e un om creativ, nu am cum să nu mă întorc. Mi-am dat seama că e un tip cu care eu pot să creez momente inedite la Vocea României”, a spus Smiley, aseară, despre Valentin Dovlecel care a ajuns în echipa sa.
Theo Rose şi Horia Brenciu şi-au completat echipa cu trei voci feminine care au făcut senzaţie pe scenă: Lavinia Jitaru, Briana Vîlcu şi Raluca Moldoveanu.

Echipa lui Tudor Chirilă a fost completată de Francesca Tuzzolino, Izabela Ionescu şi Florin Iordache care au impresionat prin momentele spectaculoase. După ce a surprins cu interpretatrea sa şi a întors toate scaunele, Oleg Spînu a decis să continue drumul la „Vocea României” alături de Irina Rimes.

Ciolacu şi-a depus oficial candidatura pentru Cotroceni: Merg în aceste alegeri cu un „plan pentru România, un crez politic şi un angajament moral” – FOTO, VIDEO

Sâmbătă, ultima zi pentru depunerea candidaturilor pentru prima funcție în stat. Principalele nume care încă nu și-au depus dosarul