În plus, pentru utilizatorii nou-veniţi în platformă, compania oferă şi un cod promoţional de 30%, JUSTAPP30, pe care aceştia îl pot folosi exclusiv în aplicaţia de mobil Trendyol. De asemenea, voucherul este valabil o singură dată, se aplică la o selecţie de produse, iar reducerea maximă este de 150 de lei.
Campania de la începutul lunii noiembrie marchează debutul Black Friday pentru Trendyol în regiune, fiind cea mai mare campanie a companiei din Europa Centrală şi de Est, şi va include reduceri semnificative la o gamă variată de produse, precum modă pentru femei, bărbaţi şi copii, încălţăminte, accesorii, beauty, dar şi articole pentru casă, se spune în comunicat.
Aceasta va fi urmată de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internaţional, între 26 noiembrie şi 1 decembrie.
„Suntem prezenţi pe piaţa din România de mai puţin de un an şi am observat deja un interes ridicat pentru produsele noastre. Cu atât mai mult, suntem încântaţi să oferim consumatorilor români o experienţă de Black Friday completă şi atractivă, în perioada considerată, în general, cea mai importantă din an pentru shopping.(…)”, declară Irem Yilandil, Head of International Expansion, Trendyol Group, citat în comunicat.
Campania Trendyol de Black Friday va include o selecţie diversificată de branduri renumite, atât din Turcia, cât şi internaţionale. Printre brandurile turceşti binecunoscute se numără Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alături de branduri globale precum Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse sau Calvin Klein, dar şi propriul brand de succes, Trendyol Collection.
Trendyol a lansat aplicaţia în limba română în ianuarie 2024, aceasta înregistrând cea mai rapidă creştere de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est (CEE), ajungând la 700.000 de clienţi în România până în luna octombrie. De la lansarea pe piaţa locală, Trendyol a vândut pe plan local mai bine de 5 milioane de articole.
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 şi între timp a devenit primul decacorn din Turcia şi una dintre cele mai importante platforme de comerţ electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianţi şi branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienţi prin intermediul aplicaţiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf şi, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Grecia.