Echipamente și accesorii sportive în valoare de 3,30 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal

Cea de-a doua ediție a Ligii Punctelor PENNY, desfășurată între 11 septembrie și 5 noiembrie 2024, a adus rezultate impresionante. Programul, desfășurat în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a reușit să strângă 3,37 milioane de puncte donate de clienții PENNY, dintre care o mare parte au fost utilizate de cluburi pentru a comanda echipamente și accesorii sportive esențiale. Valoarea totală a acestor echipamente, achiziționate prin punctele primite de cluburi, se ridică la 3,30 milioane de lei. Peste 1.100 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din întreaga țară sunt înscrise în platforma Ligii Punctelor PENNY, dintre care peste 400 de cluburi s-au alăturat în această ediție, în plus față de anul trecut.

Rezultatele din acest an ne-au bucurat enorm, mai ales datorită implicării mult mai mari din partea clienților noștri, față de ediția precedentă. Bucuria copiilor și entuziasmul cu care cluburile sportive au primit acest sprijin ne arată cât de mult contează aceste resurse. Ne dorim să continuăm pe acest drum și să fim alături de viitoarele generații de fotbaliști și anul viitor. Liga Punctelor PENNY este despre comunitate și despre susținerea viitorului fotbalului românesc, și suntem mândri că am reușit să facem acest lucru împreună cu clienții noștri. Aceste echipamente nu doar că îmbunătățesc condițiile de antrenament, dar îi motivează și inspiră pe tinerii fotbaliști să își urmeze pasiunea și să devină campionii de mâine”, a declarat Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising PENNY | REWE România.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Australia va întâlni Italia în semifinala Cupei Davis

Trei medalii de aur şi trei de argint pentru România la Campionatele Balcanice de la Loznica