A fost lansată invenția care va revoluționa piața auto: Se rezolvă o veche și spinoasă problemă

În pozițiile convenționale de ședere, podeaua vehiculului oferă un sprijin adecvat picioarelor, asigurând o protecție optimă a genunchilor și reducând riscul de leziuni. Însă, în cazul în care scaunele sunt mutate în spate, distanța crescută dintre călcâi și podea poate duce la o mișcare necontrolată a picioarelor, sporind riscul de rănire a extremităților inferioare.

Prin integrarea Airbag-ului Active Heel, impactul este distribuit mai eficient, permițând ca energia generată în timpul coliziunii să fie absorbită mai bine de structura vehiculului. Astfel, femurul – cel mai rezistent os al corpului uman – poate prelua mai mult din forța impactului, reducând riscul de traumatisme musculo-scheletice pe termen lung.

Testele de impact realizate de ZF Lifetec au demonstrat necesitatea unui punct suplimentar de contact pentru călcâi, mai ales în pozițiile de ședere confortabile, unde sprijinul pe podea nu mai este optim. Noua tehnologie vine ca o soluție pentru a crește siguranța pasagerilor și a reduce riscurile asociate accidentelor auto.

Această inovație marchează un pas important în evoluția sistemelor de protecție pasivă și ar putea deveni un standard în industria auto în anii următori.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Oficiali ucraineni şi chinezi au discutat despre viziunea privind pacea în Ucraina

Trump îl citează pe pe Napoleon: „Cel care îşi salvează ţara nu încalcă nicio lege”