Astfel, pe data de 8 noiembrie, în intervalul orar 8:00 – 9:00, au fost consemnate peste 730.000 de tranzacţii/oră şi aproape 400 de tranzacţii/secundă. Pe ansamblu, au fost 13 ore consecutive în care s-au înregistrat peste 500.000 de tranzacţii/oră.
Potrivit sursei citate, preferinţa românilor pentru cumpărăturile online în rate s-a majorat cu 24%, la ediţia din 2024 a Black Friday, faţă de anul precedent, la o valoare totală de peste 41 milioane de lei.
Totodată, cel mai mare coş de cumpărături achitat cu cardul BT a fost de aproape 70.000 de lei, pentru un echipament IT.
În ceea ce priveşte volumul total al tranzacţiilor online, s-a înregistrat o creştere cu peste o treime, comparativ cu anul 2023, respectiv un plus de 28% ca volum al tranzacţiilor la comercianţii Băncii Transilvania şi de 47% ca volum al tranzacţionat cu cardurile BT.
„Ca noutate faţă de anul trecut, opţiunea Pay with BT Pay de pe cele 6.500 de site-uri care au implementat până acum soluţia Băncii Transilvania de procesare a plăţilor a oferit clienţilor posibilitatea de a face plăţi rapide. Această opţiune de plată va fi extinsă de bancă semnificativ în perioada următoare”, se arată în comunicat.
Banca Transilvania are un întreg ecosistem construit în jurul cardurilor, care cuprinde Programul Star, aplicaţia BT Pay, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), o reţea extinsă de POS-uri şi bancomate, precum şi cele 6,6 milioane de carduri, din care aproximativ 4,2 milioane sunt inclusiv digitale.