Cea de-a 14-a ediţie de Black Friday la eMAG a depăşit toate estimările, până la ora 19:30, 566.000 de clienţi comandând peste 2,7 milioane de produse, în valoare de 800 de milioane de lei, printre produsele speciale vândute aflându-se 6,1 kg aur, 17 autoturisme şi 47 tone carne de porc şi mezeluri.
Conform unui comunicat remis AGERPRES, ofertele la cele mai mici preţuri din an au menţinut ritmul susţinut al comenzilor pe parcursul zilei, iar cea mai variată comandă a avut valoarea de 17.000 lei şi a cuprins 53 de produse din oferta eMAG şi a sellerilor din Marketplace din categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, electronice mari, produse pentru casă.
În acest interval, mai mult de 12.600 de comercianţi din Marketplace prezenţi cu oferte în Black Friday au vândut peste 798.000 de produse, iar evenimentul continuă. Peste 83% dintre comenzile plasate până la ora 19:30 au fost efectuate cu livrare la easybox în localităţile în care serviciul este disponibil.
„Varietatea mare de produse şi preţurile foarte bune au făcut ca interesul pentru Black Friday să depăşească toate aşteptările. Clienţii au adăugat în coşul de cumpărături, în medie, 4,9 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, la produse pentru casă, cosmetice, băcănie sau hrană pentru animale. Interesul se menţine ridicat şi pentru ofertele speciale pe care clienţii le găsesc în continuare doar astăzi pe eMAG, precum carnea de porc, vacanţele sau biletele de avion. Evenimentul continuă până târziu în noapte cu o gamă largă de produse la cel mai mic preţ din tot anul”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Principalele categorii comandate până la ora 19:30 au fost: 93.000 de produse fashion & sport; 519.000 de produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală; 620.000 de băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie; 344.000 de jucării şi articole pentru copii; 122.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie şi cărţi; 87.000 de tv, audio-video şi gaming; 150.000 de telefoane, tablete, wearables şi căşti; 146.000 de electrocasnice mici; 178.000 de produse de mobilă şi casă.
Printre produsele speciale vândute până la ora 19:30 se numără: 6,1 kg de aur; 17 autoturisme; 47 tone de carne de porc şi mezeluri; 2.000 de nopţi de cazare; 3.500 de vouchere de avion; 2.000 de pachete de sănătate.
Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online, prezent în România, Ungaria şi Bulgaria. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. AGERPRES/(AS-editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Anda Badea)