Cinci oferte pentru construcţia drumului expres care va asigura legătura dintre Satu Mare şi frontiera româno – ungară / Investiţie de peste 730 de milioane de lei

Firme din România, Ungaria, Turcia şi Ucraina au depus oferte pentru construcţia drumului expres care va asigura legătura dintre Satu Mare şi frontiera româno – ungară, o investiţie de peste 730 de milioane de lei.

”Au fost depuse astăzi 5 oferte pentru construcţia drumului expres care va asigura conexiunea dintre Satu Mare şi Oar (frontiera româno – ungară):

1. Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Ucraina – Romania)

2. CONSTRUCTII ERBASU SA (Romania)

3. Asocierea DUNA GROUP EURÓPA (lider) – DUNA CONSTRUCTII RO SRL – DUNA NRG (Ungaria – Romania)

4. ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (Turcia)

5. Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL (lider) – SELINA SRL – ILGAZ INSAAT TICARET AS – IBB HIB ROMANIA SRL – ILGAZ CONSTRUCTION SRL – BOG’ART SRL (Romania – Turcia)”, a transmis, miercuri, directorul general al CNAIR, Cristian Pistol.

Potrivit acestuia, contractul pentru construcţia Drumului Expres Oar – Satu Mare (Someş Expres) are o valoare estimată de 738,22 milioane lei (fără TVA).

Pe traseul acestui nou drum de mare viteză, cu o lungime de 10,83 km, se vor construi inclusiv două noduri rutiere, două parcări şi un CIC (Centru pentru Întreţinere şi Control).

Construcţia Someş Expres, care are alocată maximum 24 de luni, este finanţată prin Programul Transport (PT) 2021-2027.

 

 

Burduja, despre diferenţele de preţuri pe care le plătesc pentru energia electrică ţările din Est faţă de cele din vestul Europei: Atâta timp cât piaţa nu funcţionează optim, cred că e de datoria României să spună lucrul acesta la Bruxelles, iar UE să găs

FC Politehnica Iaşi s-a despărţit de tehnicianul Tony da Silva