În contrast, mașina roșie-galbenă-verde, cândva adversar direct pentru poziția fruntașă, rulează acum cu doar 250 km/h. Pierde constant viteză, iar echipa din spate pare în criză de idei. Pneurile nu mai prind bine pista, iar fiecare viraj pare un nou obstacol.
Ușor, dar vizibil, câștigă teren și mașina independentă din cel mai mare oraș al țării, care a crescut ritmul la 200 km/h. Deși încă departe de lider, bolidul dă semne de stabilitate, iar pilotul păstrează o linie curată, fără erori majore, cu o echipă disperată să demonstreze pe ultimul tur.
Fostul pilot al echipei roșii continuă cu aceeași viteză ca în tururile anterioare – 130 km/h. O performanță constantă, dar insuficientă pentru a mai conta în clasamentul general. Publicul pare că l-a uitat deja, iar camera de bord abia mai surprinde momente cu el.
În coada plutonului, pilotul părăsit de echipă pare blocat într-un marș al singurătății. Cu 30 km/h, acest participant devine mai degrabă o amintire în oglinzile retrovizoare ale celorlalți. Doar spiritul de competiție îl mai ține pe pistă.
Cursa intră în ultima sa fază, iar dacă ritmul se menține, liderul pare desprinde ireversibil. Dar într-un circuit imprevizibil, unde deciziile din boxe și momentele de inspirație pot schimba totul, niciun rezultat nu e bătut în cuie. Urmează ultimii kilometri ai unei confruntări care a ținut publicul cu sufletul la gură, mai ales în ceea ce privește poziția secundă.