FC Barcelona va purta logoul trupei Coldplay la El Clasico cu Real Madrid

FC Barcelona va purta logoul Coldplay la 27 octombrie, în timpul El Clasico cu Real Madrid, ca parte a colaborării cu Spotify,

După Drake în 2022 şi Rolling Stone în 2023, va urma Coldplay în 2024. Pentru Clasico din 27 octombrie la Real Madrid în La Liga, FC Barcelona va purta un tricou special cu referire la grupul pop rock britanic, după cum informează Sport.

Acest lucru este parte a acordului dintre club şi Spotify. De la sosirea gigantului suedez ca partener, FC Barcelona a multiplicat iniţiativele de acest stil. Cântăreţii Rosalia şi Karol G au avut de asemenea dreptul la logoul lor pe tricoul Barçei, în martie 2023 şi, respectiv, aprilie 2024. În octombrie 2022, Drake a fost primul artist care a fost onorat.

În ceea ce priveşte Coldplay, piesa „Viva la vida” a devenit un talisman pentru echipă în perioada în care Pep Guardiola era antrenor. Piesa a fost lansată în 2008, în acelaşi an în care actualul antrenor al echipei Manchester City a făcut primii paşi pe banca Barcelonei. La acea vreme, Lionel Messi şi coechipierii săi aveau obiceiul de a sărbători titlurile pe ritmul „Viva la vida.

Trupa Coldplay a fost, de asemenea, legată de oraşul Barcelona încă din acele zile glorioase pentru Barça. Trupa a susţinut patru concerte în oraş în mai 2023 şi a participat, de asemenea, la o sesiune de antrenament cu echipa, condusă atunci de Xavi.

Noul album al trupei va fi lansat pe 4 octombrie, cu doar câteva săptămâni înainte de Clasico.

Comandant român de cursă lungă, recompensat cu distincţia ”Curaj şi profesionalism” după ce a salvat un cetăţean australian aflat în derivă pe mare / Bărbatul era în hipotermie şi în stare de şoc, după multe ore petrecute pe o bărcuţă – FOTO / VIDEO

Emisiunea „MasterChef România” a fost lider de audienţă cu aproape 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional