Adunarea Generală a membrilor Camerei de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) l-a reales, joi, în funcţia de preşedinte pe Iuliu Stocklosa.
Potrivit unui comunicat al CCIB, Iuliu Stocklosa a fondat, în 1990, compania East Electric, membră a CCIB încă de la înfiinţare. East Electric activează în principal în domeniul cercetării-dezvoltării şi automatizării şi, de-a lungul timpului, a realizat proiecte în: domeniul auto, industria metalurgică, transporturi, industria chimică şi petrochimică, industria alimentară, sectorul energetic s.a, pentru beneficiari din ţară şi din străinătate (Franţa, Algeria, Maroc, Turcia etc).
Iuliu Stocklosa este implicat şi în managementul altor companii, specializate în producţia de infrastructură feroviară la Arad, activităţi portuare la Sulina şi turism în Delta Dunării.
Din iulie 2020, este consul onorific al Republicii Kârgâze, şef al oficiu consular având drept circumscripţie consulară întreg teritoriul României. În perioada 2008-2021, Iuliu Stocklosa a fost vicepreşedinte al CCIB, iar din aprilie 2021 este preşedintele CCIB.
În următorii patru ani, din Colegiul de Conducere al CCIB vor face parte firmele: Ati Office Support SRL, Balluff Automation SRL, Bibliostar SRL, CN Romarm SA, East Electric SRL, Eli&Gio Serv 2019 SRL, Ghele Impex SRL, Grinvest Business SRL, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare Aerospaţială „Elie Carafoli” – INCAS Bucureşti, Law Software SRL, Maguay Impex SRL, Maguay Computers SRL, Olimpic Internaţional Turism SRL, Royal Edimex SRL, TIAB SA.
În prima parte a şedinţei a fost dezbătut Raportul privind evoluţia comerţului, industriei, serviciilor şi a altor activităţi din municipiul Bucureşti în anul 2024 şi aprobat Raportul Colegiului de Conducere privind activitatea CCIB în perioada aprilie 2024 – martie 2025. Totodată, au fost aprobate: deciziile adoptate de Colegiul de Conducere de la precedenta adunare generală şi până în prezent, obiectivele CCIB pentru următorul an, execuţia bugetară aferentă anului 2024 şi proiectul bugetului pentru anul 2025, Raportul de verificare al Auditorului pentru anul precedent, Raportul de activitate al Curţii de Arbitraj Bucureşti şi cel al Fundaţiei Fondul Carol I.
În perioada următoare, CCIB va urmări extinderea gamei de servicii oferite companiilor româneşti care vor să-şi internaţionalizeze afacerile, concomitent cu întărirea colaborării cu Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului şi Turismului (MEDAT), Agenţia Română pentru Investiţii şi Comerţ Exterior (ARICE) şi Ministerul Afacerilor Externe. De asemenea, CCIB va continua organizarea Zilei Oportunităţilor de Afaceri şi a seriilor de evenimente Business Breakfast şi Open House Networking la Palatul CCIB. O atenţie deosebită se va acorda dezvoltării publicaţiei proprii, Afacerea, care va beneficia de o platformă modernă, prin care CCIB va pune la dispoziţia comunităţii de business informaţie economică de cea mai bună calitate, precum şi oportunităţi de promovare integrate.
Totodată, s-a pus accent pe punerea în valoare a Palatului CCIB, atât prin organizarea unor evenimente proprii, cât şi prin încheierea de parteneriate şi atragerea de noi clienţi în Centrul de conferinţe, unul dintre cele mai frumoase din Bucureşti.
„În ceea ce priveşte evenimentele premium marca CCIB, pe 21 mai vom organiza cea de a şaptea ediţie a conferinţei anuale Focus Bucureşti – Digitalizare şi Dezvoltare Urbană, în octombrie, Topul firmelor din capitală şi Topurile de sectoare, evenimente-reper pentru comunitatea de business, iar în decembrie, a patra ediţie a Balului CCIB”, a precizat preşedintele CCIB, Iuliu Stocklosa.