MasterChef România a fost lider de audienţă cu aproape 1,5 milioane de telespectatori. Şase concurenţi au obţinut şorţul şi au trecut în etapa următoare

Emisiunea MasterChef România de la Pro TV a fost, marţi, lider absolut de audienţă. Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu au jurizat noi preparate, iar cele mai bune dintre acestea le-au asigurat concurenţilor trecerea în etapa următoare.

La nivel naţional, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în intervalul orar 20:28 – 23:31, emisiunea a înregistrat 7,3 puncte de rating şi 25,1% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe locul secund a avut 4,9 puncte de rating şi 17% share.

La nivel naţional, peste 1,1 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audienţă, la ora 21.01, aproape 1,5 milioane de români erau cu ochii pe MasterChef.

Şapte concurenţi au reuşit să-i impresioneze, marţi seară, pe cei trei chefi. Preparatele lor au trecut testul gustului şi le-au adus mult râvnitul şorţ. Fiecare a obţinut cel puţin 2 voturi de „Da!” şi merg în următoarea etapă: Denisa Pantea – ruladă cu căpşuni, Andreea Corb – doradă cu polenta şi chimichurri, Marius Gălan – lebeniţă prăjită în pastă de jumări, Alexandru Neagu – ravioli cu telemea şi ardei copt, Javid Tayebiderazkola – file de ton cu verdeţuri, Carina Kiss – plăcinte braşovene cu pui şi ciuperci şi Emil Tatu – supă de peşte cu portocale.

Ediţiile de săptămâna viitoare sunt deja disponibile, în avans, pe Voyo.

A murit Toto Schillaci. Fostul internaţional italian avea 59 de ani

INS: Volumul lucrărilor de construcţii a scăzut cu 2,7%, în primele şapte luni