Soluţiile de inteligenţă artificială dezvoltate de Meta, companie care deţine Facebook, printre altele, sunt folosite de mai bine de 500 de milioane de utilizatori.
Anunţul a fost făcut de şeful companiei Mark Zuckerberg în cadrul conferinţei cu investitorii prilejuite de anunţarea celor mai recente rezultate financiare.
Cifra reprezintă un prag importat pentru compania care concurează cu Google, Microsoft şi alţii pentru a atrage utilizatorii şi companiile interesate de implementarea şi utilizarea inteligenţei artificiale.
Deşi nu este încă disponibil în Uniunea Europeană, Mark Zuckerberg spune că se aşteaptă ca AI-ul companiei pe care o conduce să devină „cel mai folosit asistent” până la finele acestui an.
Inteligenţa artificială are şi meritul de a creşte timpul petrecut de oameni pe platformele de socializare ale companiei – aceştia stau cu 8% mai mult timp pe Facebook şi cu 5% mai mult pe Instagram de când AI-ul a devenit parte a algoritmului de recomandări.
Cum era de aşteptat de la o companie care prosperă din vânzarea reclamelor, Meta a implementat şi aici inteligenţa artificială şi spune că deja 15 milioane de reclame din cele pe care le vinde au fost create cu ajutorul AI-ului.