Milioane de produse aflate la reducere sunt vânate de clienți, fie din magazine, fie din confortul casei, de pe telefonul mobil sau laptop. Unii s-au trezit la prima oră a dimineții pentru a prinde cele mai bune prețuri. O companie a anunțat reduceri de până la 80%, de pildă, pentru articolele de modă.
La ora 11, la patru ore de la startul Black Friday, cel mai mare retailer online din România a vândut 1.856.000 de produse în valoare de 578.000 de lei. În topul categoriilor vândute se află cosmeticele, băuturile, produsele de băcănie sau pet shop, dar au fost vândute și automobile, pachete turistice sau aur și monede.
Irina Pencea, reprezentantul unei companii: „Avem încă o gamă foarte largă de produse disponibile, noi am intrat cu un milion și jumătate de oferte la cel mai bun preț din an. Avem rate pentru toată lumea și se vede deja din produsele pe care le-am vândut până acum, oamenii au folosit această metodă de plată”.