NEPI Rockcastle achiziţionează Magnolia Park Shopping Centre din Polonia, de la Union Investment, pentru 373 milioane de euro

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar, dezvoltator şi administrator de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est, a achiziţionat centrul comercial Magnolia Shopping Centre din Wroclaw, Polonia, în urma unei tranzacţii off-market, în valoare de 373 milioane de euro.

”NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar, dezvoltator şi administrator de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est, a achiziţionat centrul comercial Magnolia Shopping Centre din Wroclaw (Polonia), în urma unei tranzacţii off-market, în valoare de 373 milioane de euro”, anunţă compania.

Proprietatea, care are o suprafaţă de 100.000 de metri pătraţi, a fost cumpărată de către Union Investment în 2017, pentru portofoliul fondului imobiliar deschis UniImmo: Europa.

„NEPI Rockcastle a achiziţionat una dintre cele mai valoroase proprietăţi de retail din Polonia. Magnolia Park este un centru comercial cu o poziţie dominantă în Wroclaw, al treilea oraş ca mărime din ţară şi unul dintre cele mai prospere din punct de vedere economic. Această tranzacţie consolidează semnificativ portofoliul grupului, întărindu-ne poziţia de cel mai mare proprietar de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est. NEPI Rockcastle are un istoric solid în ceea ce priveşte creşterea valorii activelor achiziţionate, după cum reiese din cele mai recente investiţii ale noastre, iar această proprietate are un potenţial cosiderabil de a impulsiona dezvoltarea grupului în următorii ani”, a declarat Rüdiger Dany, CEO al NEPI Rockcastle.

Centrul comercial, închiriat în proporţie de 99%, este unul dintre primele 10 mall-uri din Polonia. Magnolia Park deserveşte direct o zonă cu peste 360.000 de locuitori, dar şi o regiune extinsă de aproape 1,4 milioane de persoane.

„Intrarea Magnolia Park în portofoliul nostru este una dintre cele mai mari tranzacţii în domeniul retailului comercial din Europa Centrală şi de Est din ultimii ani. Această achiziţie este în linie cu strategia de investiţii a NEPI Rockcastle care vizează creşterea concentraţiei portofoliului în ţări cu rating de investiţie bun şi axarea pe proprietăţi cu poziţie dominantă pe piaţă. Acest centru comercial modern şi sustenabil este de o calitate excepţională şi are un potenţial mare de a creşte atât organic, cât şi prin îmbunătăţiri suplimentare”, a subliniat Anca Nacu, director de Investiţii, NEPI Rockcastle.

Printre chiriaşii principali din cele 240 de magazine ale centrului comercial se numără branduri precum Carrefour, Primark, Castorama, Decathlon, Media Markt, Peek & Cloppenburg, Zara, Half Price, H&M, Reserved, TK Maxx sau Helios.

NEPI Rockcastle este a treia cea mai mare companie de real-estate listată, din Europa, raportat la valoarea portofoliului de investiţii şi cel mai mare proprietar, dezvoltator şi administrator de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est (ECE). Portofoliul companiei, în valoare de 7 miliarde de euro, cuprinde 2,2 milioane de metri pătraţi în nouă ţări din Europa Centrală şi de Est. Este lider de piaţă în România şi Polonia (cele mai mari două pieţe ale NEPI Rockcastle), şi deţine centre comerciale şi în Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Croaţia, Republica Cehă, Lituania, Serbia.

 

Comisar de Poliţie din Hunedoara, cercetat de DNA după ce ar fi determinat mai multe persoane să depună cereri de plată la APIA pe baza unor documente false, el beneficiind de plăţi/ El ar fi comercializat animale şi produse, încălcând interdicţiile

Construirea celor două stadioane și a unui patinoar a intrat în linie dreaptă. Semnarea contractelor, făcută în prezența marilor fotbaliști români