Poşta Română lansează un nou serviciu business, StartPost, care oferă o soluţie start-up-urilor pentru înregistrarea sediului social la Registrul Comerţului, prin utilizarea infrastructurii logistice a Poştei

#image_title

Compania Naţională Poşta Română lansează StartPost, o iniţiativă dedicată întreprinderilor aflate la început de drum, start-up-urilor, freelancerilor şi tuturor celor care nu dispun de un sediu propriu. Serviciul oferă o soluţie legală pentru înregistrarea sediului social la Registrul Comerţului, prin utilizarea infrastructurii logistice extinse a Poştei Române.

”Compania Naţională Poşta Română, liderul pieţei de servicii poştale şi logistice din ţară, lansează StartPost, o iniţiativă dedicată mediului de afaceri. Serviciul este disponibil începând cu 1 august 2025 şi se înscrie în obiectivele asumate prin Programul de guvernare, respectiv Poşta Română-Ghişeu Universal”, anunţă compania.

StartPost este un serviciu conceput pentru a răspunde nevoilor întreprinderilor aflate la început de drum, start-up-urilor, freelancerilor şi tuturor celor care nu dispun de un sediu propriu. Acesta oferă o soluţie legală, accesibilă şi rapidă pentru înregistrarea sediului social la Registrul Comerţului, prin utilizarea infrastructurii logistice extinse a Poştei Române.

„StartPost reprezintă un pas firesc în extinderea serviciilor noastre şi o dovadă concretă că Poşta Română poate fi un instrument activ al modernizării statului român. Acest proiect susţine atât dezvoltarea sectorului privat, cât şi obiectivele strategice ale Programului de guvernare, prin transformarea Poştei într-un Ghişeu Universal – accesibil, digitalizat şi aproape de cetăţean”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale ,,Poşta Română”.

Scopul înfiinţării acestui serviciu este să susţină dezvoltarea mediului de afaceri prin mai multe avantaje:

·        Contract de închiriere pentru sediul social al companiei, disponibil rapid şi la costuri reduse, oriunde în ţară;

·        Adresă oficială de sediu social, recunoscută de Registrul Comerţului;

·        Contract legal, semnabil fie fizic, fie electronic, prin portalul online dedicat;

·        Primirea şi notificarea corespondenţei oficiale (ANAF, instanţe etc.) prin SMS;

·        Cutiile poştale securizate şi numerotate, amplasate în oficii poştale;

·        Suport digital dedicat antreprenorilor.

”Lansarea proiectului StartPost reprezintă un pas important în procesul de modernizare a Poştei Române şi în sprijinirea activă a mediului de afaceri din România. Este, totodată, o realizare în premieră: Poşta Română devine prima companie cu capital majoritar de stat care implementează un proiect prevăzut în Programul de guvernare – acela de a aduce administraţia publică mai aproape de cetăţeni şi de a sprijini economia. Prin StartPost, antreprenorii din toate regiunile ţării beneficiază de o soluţie fiabilă, eficientă şi accesibilă, susţinută de una dintre cele mai solide infrastructuri naţionale”, mai arată compania.

Cum funcţionează?

–      Accesezi platforma www.posta-romana.ro sau mergi la un oficiu poştal

–      Completezi formularul pentru „Găzduire sediu social”

–      Alegi tipul de contract (înfiinţare sau relocare firmă)

–      Semnezi şi primeşti documentele legale necesare pentru înregistrarea la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului (ONRC)

 

Aproape 600 de oficiali israelieni de rang înalt îi cer lui Trump să-l ”ghideze” pe Netanyahu pentru a pune capăt Războiului din Fâşia Gaza. ”Acest război a încetat să fie un război drept şi face Israelul să-şi piardă identitatea”, denunţă ei

Brigadă de arbitri din Estonia la meciul Universitatea Craiova – Spartak Trnava, din turul trei preliminar al Conference League